سه فرد ناشناس به مسجدی در آمریکا حمله کردند

IMG08152616رسانه‌های آمریکایی می‌گویند یک مسجد در “برلینگتون” ایالت “ورمونت” آمریکا مورد حمله سه فرد ناشناس قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، در تازه‌ترین مورد از اقدامات ضداسلامی در آمریکا، مسجدی در برلینگتون ایالت ورمونت آمریکا هدف حمله قرار گرفته است.

طبق گزارش شبکه سی بی اس و خبرگزاری آسوشیتدپرس، سه فردی که گفته می‌شود عامل این اقدام هستند، به طور مداوم روی دیوار بیرونی مراکز اسلامی برلینگتون با اسپری رنگ کلمه “آمریکا” را می‌نویسند.

افسران پولیس ورمونت که به دنبال این افراد خرابکار است، روز یکشنبه (دیروز) به محل مسجد برلینگتون اعزام شدند و در آنجا بقایای چندین تخم‌مرغ شکسته شده را که به ساختمان مسجد پرتاب شده بود، پیدا کردند.

مجمع شورای روابط اسلامی آمریکا (CAIR) در ماساچوست، تصاویری از این دیوارنوشته‌ها را به صورت آنلاین منتشر کرد و گفت که این خرابکاری صبح روز یکشنبه کشف شده است.

دوربین‌های کار گذاشته شده در خارج از مسجد، دو مرد نقاب‌دار را در نزدیکی ساختمان نشان می‌دهد و فرد سوم در یک موتر سفید رنگ است.

بنا بر این گزارش، این اقدام زمانی صورت گرفت که نمازگزاران داخل مسجد بودند. یکی از افرادی که در حین این اقدام خرابکارانه داخل مسجد بود، گفت: امام جماعت مسجد می‌گوید خروج از مسجد امن نیست.

در ماه‌های گذشته حملات علیه مراکز اسلامی در آمریکا شدت گرفته و چندین مسجد این کشور به آتش کشیده شده است. سفیدپوستان تندرو هم بارها تظاهرات‌هایی را علیه اسلام و مسلمانان برگزار کرده‌اند.

Author

About Author