حمله یک آمریکایی به دو دختر مسلمان

IMG09554860یک فرد آمریکایی با حمله به دو دختر محجبه مسلمان، آن دو را تهدید کرد که مسجدی که در آن نماز می خوانند را به آتش می کشند.

به گزارش خبرگزاری خبرگزاری خاورمیانه، به نقل از «مجله لها»، یک فرد آمریکایی به دو دختر مسلمان محجبه آب دهان انداخت و به آن ها اهانت کرد و این اقدامات را یکی از دوربین های مراقبت منطقه بروکلین در ایالت نیویورک ثبت کرد.

شبکه « Newsbeat Social» در گزارش خود نوشت: «دیتون کولی» یک پستچی این دو دختر را که در خیابان راه می رفتند، تروریست خطاب کرد و آن ها را تا داخل یکی از مارکیت ها همراهی کرد و تهدید کرد که مسجدی را که در آن نماز می خوانند، به آتش می کشد.

شورای روابط اسلام- آمریکا (کی یر) با این ویدئو منتشر شده از این فرد به دادگاه شکایت کردند. این فرد در حال حاضر بازداشت شده است.

پایگاه اینترنتی«راو استوری» نیز نوشت: یک گروه ضد اسلامی در تگزاس مسلمانان این گروه ضد اسلامی را تهدید کرد.

یک روزنامه آمریکایی روز جمعه در گزارشی از تظاهرات گروه ‌های مسلح مقابل مسجدی در ایالت تگزاس خبر داده و نوشته فردی که سازمان‌دهنده این تظاهرات بوده، اقدام به انتشار آدرس منازل مسلمانان کرده است.

شورای روابط اسلام- آمریکا گفت: این تظاهرات مقابل «مرکز اسلامی ایروینگ» که مسجدی در حومه شهر «دالاس» در ایالت تگزاس آمریکا در آن جاست، برگزار شد.

پس از حملات هفته گذشته در پاریس که در جریان آن ۱۵۳ نفر کشته شدند، رسانه‌های آمریکایی، از افزایش اسلام ‌هراسی در ایالت ‌های آمریکا خبر دادند.

Author

About Author