وعده ترامپ به طرفدارانش در برخورد با کشتی های ایرانی

ترامپ در یک گردهمایی به طرفداران خود گفت در صورتی که در انتخابات هشتم نوامبر پبروز شود کشتی های ایرانی را از دریای خلیج فارس بیرون خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه و به نقل از رویترز، دونالد ترامپ نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری امریکا در یک گرد همایی در شهر پنساکولا در ایالت فلوریدا در تجمع هزاران طرفدارش سیاست امنیت ملی تهاجمی را به کمک ارتش تقویت شده امریکا مطرح کرده و گفت: این یک سیاست قدرتمند بوده و هیچ کس نمیتواند با ما مقابله کند.

ترامپ در پاسخ به مزاحمت ایران به کشتی های امریکایی در خلیج فارس گفت: وقتی آنان با کشتی های کوچک خود رزمناوهای ما را فریب می دهند باید آنها را از آب بیرون بیندازیم.

این در حالی است یک کشتی امریکایی روز یکشنبه به دلیل مزاحمت کشتی ایرانی و نزدیک شدن آن به کشتی امریکایی مجبور به تغییر مسیر خود شد.

ترامپ در مورد سیاست خارجی گفت: باید امریکا را از جنگ های بی پایان در خاورمیانه دور نگهداریم.

وی در هفته جاری طرحی را مطرح کرد که نظر به آن میلیاردها دالر بخاطر تقویت ارتش امریکا از جمله کشتی ها، طیاره ها و نیروی نظامی این کشور مصرف خواهد شد.

همچنین وی افزود ما باید دوباره رهبری جهان را در دست بگیریم و امنیت را به کشور باز گردانیم.

ترامپ که به علت حمایت از پوتین بارها مورد انتقاد قرار گرفته بود در این گردهمایی با اشاره به نزدیک شدن جنگنده روسیه به یک طیاره شناسایی نیروی دریایی امریکا بربالای دریای سیاه گفت: باور کنید پوتین به رهبر های ما می خندد.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *