جان کری: داعش بدترین نوع انسان در تاریخ بشریت است

جان کری”وزیر امورخارجه امریکا” با انتقاد شدید از وحشی‌گری‌های گروه تروریستی داعش،‌ این گروه را نشان دهنده بدترین نوع انسان‌ها دانسته و تاکید کرد که عملکرد آنها هیچ ارتباطی با اسلام ندارد.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، وزیر امور خارجه امریکا با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرده است که گروه تروریستی داعش هم اکنون به سرقت، برده‌داری، تجاوز، ازدواج اجباری و فروش زنان و دخترانی که برخی تنها ۱۲ سال سن دارند، افتخار می‌کند.

آقای کری؛ با انتقاد شدید از عملکرد نیروهای داعش در خصوص فروش زنان و دختران ایزدی به عنوان کنیز، عملکرد آنها را شنیع خواند و تاکید کرد که داعش نماینده دین اسلام نیست.

این مقام امریکایی خاطرنشان کرد که داعش عملکرد زننده خود را در مقابل این زنان و دختران با توسل به مذهب توجیه می‌کند در حالی که چنین توجیه داعش کاملا اشتباه است و مذهب اسلام هرگز چنین اجازه‌ای به پیروان خود نمی‌دهد.

جان کری در بخشی دیگر از این بیانیه داعش را نشان دهنده بدترین نوع انسان در تاریخ بشریت خوانده است.

این سخنان وزیر امورخارجه امریکا در حالی گفته می شود که با وجود تشکیل ائتلاف بین‌المللی و حملات هوایی امریکا علیه مواضع گروه تروریستی داعش در عراق و سوریه، تاکنون دستاورد چندانی نداشته و نتوانسته منجر به بهبود شرایط آورارگان سوری و عراقی شود.

 

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *