ولایتی: دشمنان در ایجاد رقیب و مدل جایگزین بیداری اسلامی شکست خوردند

پس از گذشت بیش از ۵ سال از آغاز موج بیداری اسلامی، و تشکیل مجمع جهانی بیداری اسلامی به تدبیر و ابتکار مقام معظم رهبری آیت الله العظمی خامنه ای دشمنان و معارضان بیداری اسلامی عملاً نتوانسته اند حتی با سازماندهی گروه های تکفیری به عنوان رقیب بیداری اسلامی و پیشبرد طرح های تجزیه گرایانه، تمام خواسته های خود را در زمینه مهار این موج عظیم محقق سازند.

دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی گفت که دشمنان با وجود ساماندهی گروههای تروریستی نتوانسته اند مدل جایگزین و رقیبی برای بیداری اسلامی ایجاد کنند.

دکتر علی اکبرولایتی در نهمین اجلاس شورای عالی مجمع جهانی بیداری اسلامی با اشاره به تشکیل مجمع جهانی بیداری اسلامی گفت : پس از گذشت بیش از ۵ سال از آغاز موج بیداری اسلامی، و تشکیل مجمع جهانی بیداری اسلامی به تدبیر و ابتکار مقام معظم رهبری آیت الله العظمی خامنه ای دشمنان و معارضان بیداری اسلامی عملاً نتوانسته اند حتی با سازماندهی گروه های تکفیری به عنوان رقیب بیداری اسلامی و پیشبرد طرح های تجزیه گرایانه، تمام خواسته های خود را در زمینه مهار این موج عظیم محقق سازند.

وی در سخنرانی این اجلاس افزود : هم اکنون انگیزه های جهادی در صفوف مردمی اعم از شیعه و سنی در سوریه و عراق دمیده شده و ملت های مسلمان سوریه و عراق را در کنار ارتش و نیروهای نظامی دو کشور مذکور، جهت نابودی گروه های تکفیری در جبهه واحدی قرار داده و پیروزی های بزرگی نیز به دست آمده است.

مشاور بین الملل مقام معظم رهبری گفت : مطئمناً شکست داعش و سایر گروه های تکفیری در سوریه و عراق فرصت های بزرگی را برای جهان اسلام رقم خواهد زد و روح جهاد و اعتماد به نفس جهت مبارزه و مقابله با عناصر و گروه های افراطی، تکفیری و تروریستی از یک سو و پیشبرد بیداری اسلامی از سوی دیگر را بیش از پیش فزاینده خواهد نمود.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *