نصرالله: مبارزه با کرونا یک مبارزه انسانی است

دبیرکل حزب الله لبنان با اشاره به شیوع کرونا در جهان به ویژه در لبنان اظهار داشت که «مبارزه با کرونا یک مبارزه انسانی است.»

به گزارش بخش بین الملل خبرگزاری خاورمیانه، سید حسن نصرالله در سخنرانی ویژه نیمه شعبان به تحولات سیاسی در لبنان و منطقه اشاره کرد.

وی همچنین از تلاش های داکتران و کدر بهداشتی لبنان قدردانی کرده و تاکید کرد که مبارزه با کرونا یک «مبارزه انسانی» است و فراتر از رویکردهای دینی و سیاسی است.

نصرالله تصریح کرد که برای مهار کرونا در لبنان و مناطق تحت اشغال رژیم صهیونیستی، بعد از خدا، امید به تلاش داکتران و کدرهای بهداشتی است.

به باور وی، جنگ‌ها و وبا و ویروس کرونا منجر به فروپاشی ایدولوژی ‌هایی خواهد شد و شرایط بعد از کرونا نشان می ‌دهد که برخی در سراشیب انحطاط اخلاقی افتاده ‌اند؛ نمونه‌ این، اظهارات برخی از مقامات فرانسه بود که می‌ گفتند برای تست واکسین و داروی کرونا، از آفریقایی ‌ها استفاده خواهند کرد.

نصرالله گفت که باید در این شرایط به تکالیف و مسوولیت خود عمل کنیم و انسانیت را فراموش نکنیم و به توصیه‌ های گفته شده در مورد کرونا عمل کنیم.

از سویی هم، دبیر کل حزب الله لبنان ضمن تبریکی ولادت امام زمان (عج)، به ترس و نگرانی صهیونیست‌ ها از ظهور مهدی موعود (ع) اشاره کرد و گفت: «هم‌ اکنون در فلسطین اشغالی، رژیم غاصبی وجود دارد که نگران حفظ موجودیت سیاسی است و بیم آن دارد که این رژیم بیش از هشتاد سال عمر نکند».

بیشتر بخوانید…

او گفت که بر اساس روایات و احادیثی که از پیامبر اکرم (ص) و ائمه معصومین (ع) نقل شده است، امام زمان (عج) با ظهور خود، جهان را با عدل و صلح و محبت پر خواهد کرد؛ حال آنکه پیشتر از آن، پُر از جور و ظلم بود.

سید حسن نصرالله، ولادت امام زمان (عج) را به مثابه آغاز شمار معکوس برای تحقق وعده الهی دانست و گفت که باور به منجی در کتب سماوی، ادیان بوده و بسیاری از خاخام ‌های یهود منتظر ظهور ایشان هستند.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *