نتانیاهو در آتش سوزی چند روز اخیر دست داشته است

یک سخنران اسرائیلى در دانشگاه “العبریه” نخست وزیر رژیم اشغالگر، بنیامین نتانیاهو، را به دست داشتن در آتش سوزى هاى مهیبى که در نواحى مختلف سرزمین اشغالى اتفاق افتاده است، متهم کرد.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، پروفسور و سخنران در دانشگاه العبریه، امیرام گلدبلوم، در صفحه ى خود در فیسبوک نوشت که نتانیاهو براى پنهان کردن قضیه ى زیردریایى هاى آلمانى، آتش سوزى ها را سبب شده است.

نماینده ى اسرائیلى به نیروى انتظامى دستور داده بود که درباره ى خرید غیرقانونى سه زیردریایى آلمانى توسط یکى از نزدیکان نتانیاهو تحقیق کند و طى چند روز گذشته این رسوایى که ناشى از تعارض منافع بود و توسط شبکه ١٠ تلویزیون صهیونیستى افشا شد، در صدر اخبار قرار گرفته است.

طبق گفته ى این شبکه فرد مورد نظر دیوید شمرون، وکیل نخست وزیر و نماینده میکى گانور، وکیل موسسه “تینسن گروپ مارین سیستمز” آلمانى که این زیردریایى ها را تولید می کند، است.

از طرفى نخست وزیر رژیم متجاوز، بنیامین نتانیاهو، تاکید کرد که اطلاعى از ارتباط شمرون با این معامله نداشته است؛ در حالیکه بیانیه اى از وزارت عدلیه اعلام کرد که نیروی انتظامى اطلاعات تازه اى دریافت کرده و نماینده اویشاى ماندلبلت دستور بررسى همه جانبه این قرارداد را بدون اعلام اسامى متهمان داده است.

پس از ۴ روز، همچنان آتش سوزى ها در چندین نقطه از سرزمین اشغالى ادامه دارد و با وجود بادهاى شدید تلاش هاى آتش نشانان براى کنترل آن بى فایده است.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *