فلسطین: آمریکا نمیتواند طرح خود را بالای مردم ما بقبولاند

یک عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد که آمریکا نمیتواند به خواسته های خود از طریق رژیم اسرائیل برسد و ما طرح تحمیل شده موسوم به معامله قرن را نمیپذیریم.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، شیخ نافذ عزام عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین با رد هر گونه راه حل برای بحران فلسطین بر پیدا نمودن راه حل ریشه ای تاکید کرد.

او علاوه کرد طرح پیشنهاد شده از سوی آمریکا فاقد توازن و برابری بوده وهمواره از سوی شهروندان فلسطین رد شده و مردم ما هرگز با این طرح موافقت نخواهند کرد.

این مقام فلسطینی افزود ملت ما در اوضاع خیلی بد بسر میبرند و از یکصد سال پیش تا حال تسلیم زورگوی های رژیم اسرائیل نشده اند و هرگز در قبال این سرزمین کم نخواهند آورد.

معامله قرن طرح پیشنهاد شده از سوی دولت آمریکا برای حل اختلافات میان فلسطینیان و رژیم اسرائیل است که به طور کامل حق و حقوق فلسطینی ها در این طرح نادیده گرفته شده است.

گفته میشود این طرح شامل ضمیمه کردن کامل شهر قدس به رژیم اسرائیل، نابودی حق برگشت آواره گان فلسطینی و واگذار کردن شهرک های موجود در کرانه باختری به این رژیم میباشد بر بنیاد این طرح یک  قسمت کوچک از کرانه باختری در اختیار حکومت خود گردان فلسطینی ها قرار خواهد گرفت و   براساس این طرح، بخش های باقی مانده از کرانه باختری برای تشکیل حکومت خودگردان در اختیار فلسطینی ها قرار خواهد گرفت.

 

 

 

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *