فرمانده معروف تروریست ها در درعا سوریه خودش راتسلیم کرد

براساس گزارش ها یکی از فرماندهان گروه های مسلح در جنوب سوریه که گفته بود اگر روسیه هم سقوط کند درعا را به ارتش سوریه واگذار نمیکنیم به ارتش این کشور تسلیم شده است.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، رسانه های سوریه گزارش داده است یکی از فرمانده هان مشهور گروه های مسلح در جنوب درعا موسوم ادهم الا کراد که گفته بود حتا اگر سوریه هم سقوط کند درعا را به ارتش سوریه نمیدهیم خودش را تسلیم ارتش این کشور کرد.

در این گزارش آمده است که ادهم یکی از فرمانده هان میدانی ارتش آزاد که در این اواخر با جمله (مسکو هم سقوط کند  درعا سقوط نخواهد کرد) معروف شده بود سلاحش را تحویل داده است اما مخالفان حکومت سوریه این اتفاق را خوار کننده برای مهد انقلاب سوریه میدانند.

گفته میشود او اتفاقات اخیر در جنوب سوریه را به سود ارتش سوریه دانسته و گفته است که این پیشرفت ها نتیجه حمایت کشورهای بزرگ از جمله روسیه است و خواهان بسته شدن پرونده جنوب سوریه شده است.

این در حالی است که عملیات ارتش سوریه در جنوب این کشور علیه گروه های مسلح در شهر درعا از اول ماه سرطان آغاز شده بود و در جریان این مدت چندین شهرک و روستا از و جود تروریستان پاکسازی و آزاد گردیده است.

 

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *