شکست طرح آمریکا در مرزهای سوریه و عراق

سخنگوی نظامی گردان های حزب الله عراق، گفته است گروه های مقاومت ما نقشه های آمریکا مبنی بر تسلط بر مرزهای سوریه و عراق را محکوم به شکست کرده اند.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، تلویزونی المیادین گزارش داده است جعفر الحسینی سخنگوی نظامی گردان های حزب الله عراق، در گفتگوی با این شبکه اظهار داشت اگر رژیم اسرائیل عامل اصلی حملات اخیر بر مرزهای عراق و سوریه باشد بدون تردید از حمایت آمریکا برخور دار بوده است.

الحسینی علاوه کرد  اعضای حزب الله عراق، در صورت رضایت کشور سوریه در جنگ جنوب این کشور شریک خواهد بود اما ما معتقدیم که ارتش سوریه میتواند به تنهای در این جنگ پیروز گردد و هرگونه کمک که نیاز داشته باشد ما آماده همکاری کامل با ارتش این کشور هستیم.

او تصریح کرد گروه های مقاومت طرح آمریکا برای تسلط بر مرزها با سوریه را ناکام گذاشتند و حمله هوایی اخیر هیچ نتیجه نداشته است.

او همچنان گفت حضور ما در  این نقاط همانند قبل است و ممکن است نظر به چالش های موجود گسترده تر هم گردد به همین دلیل حملات قبل از این و بعد از این هم نتیجه ای نخواهند داشت.

حضور گروه های مقاومت در مرز های عراق و سوریه از زمان روی کار آمدن گروه تروریستی داعش مطرح شده است و از آن زمان در نبرد های الرمادی شرکت کرده اند که هدف شان مواظبت از مرزها بوده است  و نقشه های آمریکا با نزدیک شدن به این مرزها ناکام خواهند شد.

 

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *