سه شهروند بحرینی با وجود اعتراضات گسترده مردم این کشور اعدام شد

دولت بحرین سه شهروند این کشور را به اتهام کشتن یک پولیس با وجود اعتراضات گسترده مردم این کشورصبح امروز اعدام کرد.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه به نقل از مراه البحرین، منابع خبری سعودی و بحرینی از اجرا شدن حکم اعدام سه جوان بحرینی خبر دادند که در این کشور به اتهام قتل یک پولیس بحرینی محاکمه شده بودند.

پایگاه خبری «اخبار السعودیه» در خبری فوری اعلام کرد که سه بحرینی که به قتل یک پولیس متهم و محکوم شده‌ بودند، صبح امروز با گلوله اعدام شدند.

ساعاتی پیش شبکه المنار گزارش داد که شاه بحرین اجرای حکم اعدام سه زندانی سیاسی را امضا کرده است و این در حالی است که مردم طی چند روز و چند شب گذشته، اعتراض خود را به صورت گسترده نشان داده‌اند.

از دیشب گذشته تا صبح امروز یکشنبه نیز هزاران بحرینی در مناطق مختلف از جمله جزیره ستره و منطقه محاصره شده الدراز در محکومیت احکام اعدام صادره شده علیه این سه جوان تظاهرات کردند.

روز شنبه نیز علمای بحرین در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن احکام اعدام صادره علیه سه زندانی سیاسی از مردم بحرین خواسته بودندن تا برای نجات جان این سه جوان تظاهرات خشم در سراسر کشور برگزار کنند.

رژیم آل خلیفه مدعی است که این افراد در حادثه بمب‌گذاری قریه ای در نزدیک منامه در سال ۲۰۱۴ دست داشته‌اند. ادعا شده که در این بمب گذاری شماری از نیروهای پولیس رژیم آل خلیفه از جمله یک پولیس اماراتی کشته شده‌اند.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *