سلاح‌های ساخت «ناتو» در انبار سلاح گروه تروریستی داعش

ارتش سوریه در عملیات پاکسازی دیرالزور منطقه المیادین انبار سلاح گروه تروریستی داعش را کشف کردند که گفته می‌شود متعلق به ناتو و رژیم اسرائیل است.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، «سانا» گزارش داده است که نیروهای مقاومت امروز در اثنای پاکسازی روستاهای «الصالحیه، الدویر، الکشمه و صبیخان» در جنوب شرق المیادین و فراهم سازی مقدمات بازگشت ساکنان این مناطق انبارهای سلاح متعلق به گروه تروریستی داعش را کشف و ضبط کردند.

در ادامه گفته است که این انبارها حاوی مقادیر زیادی سلاح، مهمات، مواد شیمیایی و منفجره و کمربندهای انفجاری بود و در میان این مهمات، سلاحهای ساخت رژیم اسرائیل و  سازمان «ناتو» دیده می‌شود.

در انبار روستای الصالحیه، گلوله های «آر.پی.جی» و در روستای الدویر سکوهای پرتاب خمپاره، در  انبار سوم کمربندهای انفجاری و در انبار چهارم نارنجهای ساخت اسرائیل و خمپاره اندازهای ساخت ناتو در سال ۲۰۰۹ کشف و ضبط شده است.

در انبار روستای صبیخان، ۶۰ هزار تیر فشنگ و بشکه های حاوی مواد شیمیایی و در انبار روستای الکشمه موشکهای ضد تانک یافت شده است.

نیروهای سوری در ۲۸ ماه میلادی گذشته انبارهای مواد شیمیایی و تجهیزات جنگی را در روستای «محکان» واقع در شمال شهر المیادین کشف کردند که متعلق به داعش بود.

 

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *