رژیم اسرائیل در پی تصرف سوریه

نخست وزیر رژیم اسرائیل گفته است این حق مسلم تل آویو است که به صورت آزادانه در سوریه حضور داشته باشد.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم اسرائیل در حالیکه از پیشنهاد روسیه برای خروج نیروهای خارجی از سوریه ابراز خرسندی کرده بود امروز دوشنبه ۱۴ جوزا اعلام کرد که حضور آزادانه شان در سوریه حق شان است.

نتانیاهو در شروع نشست هفتگی هیئت دولت اظهار داشت که امروز دوشنبه سفر خود را به سه کشور اروپای آغاز خواهد کرد و در جریان دیدار با سران این کشورها مسله ای هسته ای ایران را نیز به بررسی خواهد گرفت.

بر بنیاد گزارش ها او در جریان این سفر با انگلا مرکل صدر اعظم آلمان، تراز می نخست وزیر انگلیس و امانوئل ماکرون دیدار و روی توافق هسته ای ایران و نفوذ این کشور در خاورمیانه به ویژه سوریه بحث و گفتگو خواهد کرد.

در هیمن حال نخست وزیر رژیم اسرائیل گفته است در این دیدار روی یک حقیقت غیرقابل تغیر تاکید خواهد کرد و آن اینکه رژیم اسرائیل به ایران اجازه نمیدهد که به سلاح های هسته ای دست یابد و یا به خاک سوریه نفوذ کند.

این در حالی است که کنگره آمریکا با همدستی رژیم اسرائیل تلاش دارند منطقه بلندای جولان را در تصرف رژیم اسرائیل قرار دهند اما رئیس دفتر امور جولان در نخست وزیری سوریه به شدت با این تصمیم مخالفت کرد و روی مقابله با آن تاکید کرد.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *