روسیه : تروریست‌ها آزادانه در مقابل چشمان نظامیان آمریکایی در سوریه تردد می کنند

مقامات روسی می‌گویند که تروریست ها آزادانه در مقابل چشمان نظامیان آمریکایی تردد می کنند، از مناطق تحت سیطره تروریست ها مواد شیمیایی و سمی کشف شده است و آمریکا را متهم می‌کنند که به کرد‌ها در عفرین سلاح توزیع می‌کنند و ترکیه را به جنگ تحریک می‌کنند.

معاون دبیرخانه شورای امنیت روسیه در این مورد گفت آمریکایی ها با ارسال سلاح های جدید برای کردها، ترکیه را برای حمله نظامی به عفرین سوریه تحریک کردند.

«الکساندر بینیدیکتوف» معاون دبیرخانه شورای امنیت روسیه در ادامه اظهار داشت که دخالت خارجی در بحران سوریه از بازگشت صلح و ثبات به این کشور جلوگیری می کند؛ نزدیک به ۲۰ پایگاه نظامی آمریکایی در منطقه تحت سیطره نیروهای مدافع خلق کرد در سوریه وجود دارد.

وی تصریح کرد: تروریست ها در سوریه از حملات گسترده به تاکتیک جنگ چریکی روی آوردند.

بینیدیکتوف همچنان خاطر نشان کرد که آمریکا عملاً ترکیه را برای آغاز عملیات نظامی در منطقه عفیرن در شمال سوریه تحریک کرد؛ آمریکا تسلیحات مدرن و پیشرفته در اختیار کرد ها قرار می دهد، جامعه بین المللی نباید اجازه دهد یک هسته تروریستی جدید ایجاد شود، مانند آن چیزی که در سوریه رخ داد

معاون دبیرخانه شورای امنیت روسیه تاکید کرد: تروریست ها آزادانه در مقابل چشمان نظامیان آمریکایی تردد می کنند؛ منطقه تحت سیطره آمریکا در سوریه بروی کمک های بشر دوستانه بسته است؛ دمشق مرتبا گزارش می دهد از مناطق آزاد شده از سیطره تروریست ها مواد شیمیایی و سمی کشف می کند.

 

 

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *