حمله بر ساختمان ریاست جمهوری یمن؛ جنایت جنگی و نابخشودنی عربستان

دولت  یمن در بیانیه ای اعلام کرد که افزایش جنایت ائتلاف متجاوز سعودی بالای شهروندان بیگناه کشور یمن نشان دهنده ضعیف شدن رهبران داخلی حکومت عربستان است.

در این بیانیه آمده است رفتارهای غیر انسانی و وحشیانه که سعودی ها به آن مصاب شده اند نتیجه شکست تلخی است که از سوی مردم با شهامت یمن خورده اند.

در همین حال دولت نجات ملی یمن طرفداری و حمایت خود از سران سیاسی این کشور از جمله مهدی المشاط رئیس دفتر سیاسی انصارالله را اعلام کرده و حمله جنگده های عربستان به ریاست جمهوری یمن را یک جنایت نابخشودنی و جنگی عنوان کرده است.

در این بیانیه ضمن مریض و احمق خواندن رهبران عرب گفته شده است سعودی به این فکر اند که کشتار شهروندان بیگناه یمن اراده این ملت تضعیف خواهد کرد.

دولت نجات ملی با تاکید بر بی پاسخ ماندن جنایات ائتلاف عرب در صنعاء و دیگر حمله های شرم آور عربستان اظهار داشت که ما پاسخ دندان شکن برای سران نظام ستمگر سعودی خواهیم داد.

این در حالی است که ایتلاف عربستان به رهبری آمریکا از دیر زمانی بدینسو کشور فقیر نیشن عرب، یمن را مورد حملات جنگده های خود قرار میدهند که آخرین جنایت جنگی این کشور هدف قرار دادن ساختمان ریاست جمهوری یمن در صنعا بود که از سوی برخی کشور ها تقبیح شد.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *