جنگنده های آمریکایی غیر نظامیان را در سوریه هدف قرار داد

منابع در سوریه از هدف قرار دادن غیرنظامیان سوریه توسط جنگنده های ائتلاف آمریکایی در این کشور خبر داده است که این حمله تلفاتی جانی را نیز درپی  داشته است.

تلویزون دولتی سوریه گزارش داده است که در حمله هوایی جنگنده های ائتلاف آمریکایی ۹ تن از اعضای یک خانواده به شمول زنان و کودکان کشته و ۸ تن دیگر زخم برداشته اند.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه به نقل از الدرر شامیه، منابع محلی گفته اند که در جنایت جدید آمریکا ۵ زن و ۴ کودک کشته شده  تعدادی هم زخم برداشته اند.

یک نظامی سوریه می گوید این حمله ائتلاف آمریکایی ۱۱ روز پس از بزرگترین جنایت این ائتلاف در الحسکه واقع در شمال سوریه صورت گرفت که در نتیجه آن ۲۳ غیر نظامی از جمله  ۱۰ کودک و شش زن و هفت مرد کشته شدند.

این در حالی است که ائتلاف بین المللی به رهبری آمریکا که ظاهرا قصد نابودی داعش در سوریه را دارد به صورت مداوم حملات را انجام میدهد که منجر به کشته شدن غیر نظامیان سوریه میگردد همانطور که وزارت خارجه روسیه گفت است این حملات بدون هماهنگی با دمشق و قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل انجام میشود واین ثایت میسازد که آمریکا درحقیقت قصد نابودی گروه تروریستی داعش در سوریه را ندارد.

در همین حال  در اثر انفجار یک موتر مملو از مواد انفجاری در مقابل یک بیمارستان واقع در ادلب سوریه ۳۷ تن کشته و زخمی شده اند.

 

 

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *