تفریح نظامیان رژیم اسرائیل کشتن فلسطین‌ها در مرز غزه است

رسانه‌های رژیم اسرائیل فایلی ویدیویی را منتشر کرد است که در آن یکی از عساکر ارتش رژیم اسرائیل یک جوان فلسطینی را در مرز غزه مورد هدف قرار می‌دهد و بعد از کشتن آن جوان این جمع ابراز خوشحالی می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، رسانه‌های رژیم اسرائیل فایلی ویدیویی منتشر کرده‌اند که طی آن یک نظامی ارتش رژیم صهیونیستی لحظه‌ای که جوانی فلسطینی را در شرق غزه هدف قرار می‌دهد، ابراز خوشحالی می‌کند.

این نظامی اسرائیلی از اینکه توانسته است یک جوان فلسطینی را هدف قرار دهد و از این لحظه فیلم بگیرد، با صدای بلند خوشحالی می‌کند، گویی به جای هدف قرار دادن یک انسان بی‌گناه و بی‌سلاح، در حال بازی است و اشیائی بی‌جان را هدف قرار داده است.

به نقل ازرسانه‌های منطقه در این فایل ویدیویی، نظامیان اسرائیلی قصد هدف قرار دادن این جوان را دارند که به دلیل قرار گرفتن پشت دیوار امنیتی موفق به این کار نمی‌شوند و همین مسئله موجب عصبانیت آن‌ها شده و با الفاظی رکیک به این جوان فحش و ناسزا می‌دهند.

یکی از نظامیان از تک‌تیرانداز اسرائیلی می‌خواهد جوان فلسطینی را از ناحیه سینه هدف قرار دهد و پس از اینکه موفق به این کار می‌شود و جوان بر زمین می‌افتد همگی با صدای بلند فریاد کشیده و ابراز خوشحالی می‌کنند.

 

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *