تصویری که قلب هر انسان با درک را به درد می آورد

یک کودک یمنی خون دستان مادرش را که زیر آوار له شده است پاک را می کند.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، یک کودک یمنی پس از حملات حوایی ائتلاف ضد یمن به رهبری عربستان سعودی خانه و کاشانه شان فرو ریخت و مادرش زیر انبوهی از خاک و خشت خانه ویران شده شان له گردید که فقط یک دستش بیرون از آوار مانده بود و این کودک به امید بازگشت مادرش به زندگی دست خون آلودش را با دستمالی پاک می کند.

نشان این تصویر قلب هر انسان با درک را به درد میاورد، اما باز هم کشورهای عضو شورای امنیت همچنان در خواب غفلت فرو رفته اند و هیچ واکنشی که جنبه عملی داشته باشد از خود نشان نمیدهند.

متاسفانه اگر این اتفاق در کشورهای غربی رخ میداد کشورهای عرب خلیج فارس مدام تسلیت می فرستادند اما حالا که این اتقاق در یک کشور فقیر عربی رخ داده است آب از آب تکان نمیخورد چه رسد به محکومیت یا تسلیت.

 

Author

About Author

1 thought on “تصویری که قلب هر انسان با درک را به درد می آورد

  1. اینهاهمه نشانه خودفروختگی است عرب هاخودرابازیچه دست آمریکاوانگلیس کردن وبه اشاره آنهامیرقصن آمریکا وانگلیس تفرقه اندازی میکنندبین مسلمانهاوخودشان تماشامیکنند یک مثال معروف هست که میگن تفرقه اندازو حکومت کن مثل افغانستان ازیک طرف به دولت افغانستان کمک میکنند که به علیه طالبان مبارزه کنیدازطرف دگه به پاکستان کمک میکنندکه طالبان رابه افغانستان بفرست که افغانستان راخراب ومردم افغانستان رابه خاک وخون بکشن اینجاست که پشت هرجنگ درممالک اسلامی دست آمریکاوانگلیس هست متاسفانه مامسلمانهاخودرادرمقابل پول ناچیزبدون نظرداشت دنیاوآخرت وخصوصاانسانیت میفروشیم اگرمامسلمانهااتفاق واتحادمیداشتیم هیچوقت انگلیس وآمریکاجرات نمیکردن به امورممالک مادخالت کنن .
    ودرآخر یک شعرکوتاهی هست که میگه
    خودم کردم که لعنت برخودم باد . خداوندج جنت راجای همه شهداکندآمین .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *