تزیین درخت کریسمس در قدس علیرغم حملات نیروهاى رژیم متجاوز

ساکنین جنوب شرقى قدس، مناطق عیزریه، ابودیس و سواحره، شب گذشته “درخت کریسمس قدس” را که در ورودى شهر؛ عیزریه برافراشته شده، چراغانى کردند.

مسئول هماهنگى نیروهاى مقاومت مردمى، سامى ابوغالیه، بیان کرد که آنان علیرغم حملات اسرائیلى و تلاش نیروهاى رژیم صهیونیستى براى براندازى و تخریب درخت، توانستند آن را چراغانى کرده و جشن میلاد مسیح را برپا نمایند تا سرانجام تلاش صهیونیست ها بى حاصل بماند.

وی توضیح داد، نیروهاى رژیم اسرائیلى شب گذشته به شهرک عیزریه حمله کرده و با پرتاب بمب هاى صوتى به سمت شرکت کنندگان در جشن میلاد حضرت مسیح (ع) سعى کردند آنان را متفرق کنند ولى جوانان حملات آنها را بى پاسخ نگذاشته و با سنگ جواب آنها را دادند.

همچنین شرکت کنندگان پرچم فلسطین را برافراشتند و درخت کاج کریسمس را با عکس نورانى شهدا و اسرا از هر قوم و قبیله اى و تصاویر انتقاضه ى قدس و مقاومت فلسطینى تزیین نمودند. سخنران جشن نیز محمود زواهره از اعضاى مقاومت بود.

سامى ابوغالیه در مورد واکنش نیروهاى اشغالگر گفت: “نیروهاى رژیم اسرائیلى صبح جمعه وارد شهرک عیزریه شده و پس از تخریب درخت و مصادره ى تصاویر شهدا که به آن نصب شده بود، به منزل اعضاى مقاومت حمله کرده و با وحشیگرى وسائل آن ها را شکستند. ولى جوانان شهرک به اقدامات آنان توجهى نداشتند و درخت را ترمیم و بار دیگر با تصاویر شهدا و اسراى عزیزشان آن را تزیین کردند و با اصرار جشن را برپا نمودند.”

photo_2016-12-25_10-56-33-768x511 photo_2016-12-25_10-56-37

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *