اماراتی ها زندانیان یمنی را مورد آزار و اذیت جنسی قرار میدهند

گزارش ها حاکی از آن است که سوء استفاده جنسی در زندان های تحت تسلط  امارات متحده عرب در یمن مروج تر گردیده است.

به گزارش آسوشیتدپرس،  شکنجه گران از یک مدل رفتار ثابت در زندان های تحت تسلط امارات در یمن پیروی میکنند که گفته میشود لت وکوب زندانیان روزهای شنبه، شکنجه روزهای یکشنبه، و استراحت روز دوشنبه سه روز دیگر به ترتیب از همین الگو تبعیت میکنند و جمعه ها نوبت سلول های انفرادی میرسد.

در همین حال مرد یمنی که در یکی از زندان های امارات عربی در یمن بدون معلوم بودن اتهام زندانی بوده از ماجرای شکنجه و سو استفاده جنسی گسترده در این زندان خبر میدهد.

در این گزارش آمده است که نیروهای اماراتی مرد یمنی را بدون طی مراحل محاکمه در زندان مخفی نگهداری میکنند و مورد آزار و اذیت جنسی قرار میدهند.

در همین حال تصاویر نقاشی شده از شکنجه های مخوف این زندان بانان بالای اسیران بدست آمده است که بدترین نوع شکنجه های جسمی و جنسی رابه تصویر نشان میدهد و این زندانی یمنی میگوید بدترین چیز در مورد وضع ما اینست که روزانه هزاران بار آرزوی میکنیم و به آن نمیرسیم.

این مرد ازدو سال بدینسو در زندانی به سرمیبرد و مشکلاتش از زمانی آغاز شده است که در میان جمعی از مردم به ضد اماراتی ها سخن گفته بود.

این در حالی است که تا کنون دست کم ۵ زندانی متعلق به امارات خبر دار شده اند که نیروهای امنیتی در زندان ها از شکنجه های جنسی برای اعتراف گرفتن استفاده میکنند.

 

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *