ارتش یمن: ما به جنگ مستقیم با آمریکا میرویم

Houthi followers hold mock missiles and their rifles as they shout slogans during a demonstration against the United Nations in Sanaa, Yemen, July 5, 2015. Hundreds of supporters of the Iran-backed Houthi rebels took to the streets of the Yemeni capital on Sunday to protest against the United Nations and its alleged support of Yemen's exiled President Abd-Rabbu Mansour Hadi. REUTERS/Mohamed al-Sayaghi TPX IMAGES OF THE DAY

یک مقام ارتش یمن اعلام کرد که دیگر با زیر دستان محلی ومنطقه ای عربستان و امارات نمیجنگیم واکنون وارد جنگ با دشمن اصلی مانند آمریکا شده ایم.

عزیز راشد معاون سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد که ارتش این کشور پس از این به جای مبارزه با مزدوران منطقه ای و محلی به جنگ با آمریکا میرود.

راشد در مصاحبه با رسانه ها اظهار داشت دشمنان اصلی ما با همه زور و قوت شان در مقابله با نیروهای ما شکست خورده اند  حالا آمریکا با تمام امکانات نظامی خود برای اشغال الحدید در دام نیروهای یمنی افتاده است.

او تصریح کرد مزدوران و دست نشانده های آمریکا با وجود پافشاری به جنگ در یمن که البته این جنگ برخاسته از تفکرات القاعده ای آنهاست هیچ معنا ندارد زیرا آنها به دست نیروهای یمنی و انصارالله کشته میشوند و قبلا هم تلفاتی جانی  و مالی زیادی را متحمل شده اند که بهای آن قبلا پرداخت شده است.

این مقام یمنی گفت جنگ واقعی برای ارتش کشور یمن جنگ مستقیم با  آمریکاست و اگر جرات حمایت مالی از امارات را دارد آنگا باید بهای سنگینی نظامی و سیاسی را بپردازد.

یمن کشوریست که از سال ها بدینسو قربانی هدف های شوم ائتلاف عربستان به رهبری آمریکا شده که آتش جنگ در این کشور را شعله ور ساخته اند و هزاران تن قربانی از مردم بیگناه این کشور گرفته اند.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *