نصرالله: تصمیم آلمان تحت فشار امریکا و اسرائیل انجام شد

دبیرکل حزب الله لبنان می گوید که در آلمان، فرانسه، انگلیس یا هر کشور دیگر هیچ گروهی ندارند و تصمیم اخیر آلمان برای حزبش تحت فشار امریکا و اسرائیل انجام شده است.

به گزارش بخش بین الملل خبرگزاری خاورمیانه، سید حسن نصرالله، در سخنرانی امروز (۱۵ثور) خود گفت تصمیم آلمان در خصوص ممنوعیت کلیه فعالیت های حزب الله در این کشور، نشان از پیروی برلین در مقابل فشارهای امریکا است.

دبیرکل حزب الله تصریح کرد که امریکا و اسرائیل مقاومت را در کل منطقه مورد هدف قرار داده است و اقدام تازه نیز در پی همین هدف اعمال شده است.

نصرالله گفت: «این تصمیم قابل پیش بینی بود و پیش از آن نیز شاهد اتخاذ چنین تصمیماتی از سوی برخی کشورهای اروپایی بودیم و باز هم انتظار تصمیمات این چنینی را داریم».

وی تصریح کرد که آلمان هیچ دلیل و مدرکی بر فعالیت های تروریستی حزب الله ارائه نکرده است و همین امر نشان می دهد این تصمیم برلین در راستای راضی نگه داشتن امریکا و اسرائیل است.

نصرالله ضمن محکوم کردن حمله به تجمعات و مساجد در آلمان، اعلام کرد کسانی که مورد حمله قرار گرفتند فعالیت های عادی انجام می دادند و این حملات وحشیانه است.

دبیرکل حزب‌ الله تاکید کرد که سالهاست به ایجاد شاخه و گروهی متعلق به حزب الله در کشورهای جهان به ویژه اروپا و آمریکای لاتین اقدام نشده است.

این اظهارات به دنبال اقدام آلمان مبنی بر ممنوع قرار دادن تمام فعالیت های حزب الله لبنان در این کشور بیان شده است.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *