رژیم اسرائیل به توافق آتش بس پایبند نبوده و حملات شان به نوار غزه را ادامه داده اند

رژیم اسرائیل بار دیگر مناطقی از نوار غزه را همزمان با انتشارخبر آتش بس در این نواحی مورد هدف جنگنده های خود قرار دادند.

به گزارش رسانه ها، نواز غزه روز گذشته سه شنبه ۸ جوزا شاهد شدیدترین تبادل آتش از زمان آغاز اولین حمله این رژیم اسرئیل در سال ۲۰۱۴ تا کنون بوده است.

درهمین حال کابینه رژیم اسرائیل با تداوم حملات به نوار غزه موافقت کرده  و ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین نیز در اعتراض به این حملات گفته اند که باید در مقابل استبداد گرایی های رژیم اسرائیل به مقابله بپردازیم.

گفته میشود رژیم اسرائیل یک پایگاه نیروهای مقاومت در جنوب نوار غزه و پایگاه التل متعلق به گردان های عزالدین قسام را در منطقه الوسطی مورد هدف جنگنده های خود قرار داده اند و ادعا کرده اند که در حملات جدید شان ۲۵ هدف را در این نواحی بمباران کرده اند.

در عین حال داوود شهاب سخنگوی رسانه ای جنبش اسلامی فلسطین در پاسخ اعلام کرد اگر رژیم غاصب اسرائیل به توافق آتش بس پایبند نماند نیروهای مقاومت نیز آماده پاسخگوی به حملات این رژیم هستند و تا زماینکه رژیم غاصب اسرائیل به حملات شان در نوار غزه ادامه دهند ما هیچ گونه توافق آتش بس را نمیپذیریم.

این در حالی است که شورای امنیت رژیم اسرائیل به درخواست آمریکا جلسه ای را امروز چهارشنبه ۹ جوزا به هدف بررسی حملات موشکی فلسطین به تجاوزات این رژیم تشکیل خواهد داد.

 

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *