برنده شدن حزب الله در انتخابات پارلمانی لبنان، سیلی محکم بروی آمریکا و اسرائیل

رئیس مجلس ایران در جلسه علنی پارلمان این کشور امروز گفت که رفتن مردم لبنان به پای صندوق های رای نتیجه شکست شرم آور آمریکا و رژیم اسرائیل در منطقه بود.

علی لاریجانی رئیس مجلس  ایران امروز سه شنبه ۱۸ ثور در جلسه علنی پارلمان این کشور در ابتدای سخنرانی اش با اشاره به انتخابات پارلمانی لبنان گفت که این پیروزی را به رئیس پارلمان لبنان تبریک عرض میدارم.

او علاوه نمود که آمریکا و رژیم اسرائیل با وجود تمام تخریبات و مصارف مالی که در کشور لبنان انجام دادند مردم سرفراز لبنان با رفتن به پای صندوق های رای حرف دلشان را زدند و آن نه گفتن به رژیم اسرائیل و آمریکا بود.

رئیس مجلس ایران واضح ساخت آمریکا باید بداند فشار های سیاسی و نظامی که از سوی منطقه وارد میشود صدای بلند مردم مظلوم است که در مقابل زور گوی های آنان می ایستند.

این مقام ارشد کشور ایران با تاکید روی دوجریان موجود در منطقه افزود که یکی جریان ارتجاعی متکی بر حکومت استبدادی مرتبط به آمریکا و دوم جریان آزادی خواهی است که آثارش در انتخابات لبنان وشوراهای تونس دیده شده و در عراق هم دیده خواهد شد.

درهمین حال او ترامپ را مخاطب قرار داده گفت نتیجه رذالت های شما و رژیم اسرائیل طی چند سال گذشته در خصوص کمک به تروریستان را در انتخابات پارلمانی لبنان ببینید و نتیجه مشابه را در توافق هسته ای نیز شاهد خواهید بود.

رئیس مجلس ایران در حالی از پیروزی انتخابات پارلمان لبنان اظهار خرسندی کرد که روزگذشته پیروزی حزب الله و متحدانش در انتخابات پارلمانی این کشور خشم عربستان و رژیم اسرائیل را برانگیخت.

 

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *