پاپ از جامعه اروپا خواست تا مهاجران را بپذیرند

IMG15474631رهبر کاتولیک های جهان از کشورهای اروپایی خواست تا مهاجرانی که وارد خاک اروپا شده اند را در جامعه خود بپذیرند.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، پاپ فرانسیس، رهبر کاتولیک های جهان اعلام کرد اروپا باید بدون گشودن غیر عاقلانه درهای خود به روی مهاجران، مهاجرانی را که به سرزمین های اروپا وارد شده اند، در جامعه خود بپذیرد.

پاپ فرانسیس در گفتگو با روزنامه فرانسوی لاکروا که امروز سه شنبه منتشر شد، در پاسخ به این سوال که آیا اروپا می تواند این همه مهاجر را بپذیرد، گفت: این سوالی درست و مسئولانه است زیرا نمی توان درها را به نحوی غیر عاقلانه باز کرد.

پاپ فرانسیس تاکید کرد: درباره مهاجران بدترین استقبال محصور کردن آنها در اردوگاه ها است در حالی که باید آنها را در جامعه پذیرفت.

پاپ همچنین خاطر نشان کرد: در بروکسل تروریست ها بلجیمی های فرزندان مهاجران بودند، اما آنها از یک اردوگاه آمده بودن. در لندن، صادق خان، شهردار جدید لندن پسر یک مهاجر پاکستانی و مسلمان است که در یک کلیسای جامع سوگند یاد کرد و بدون تردید به حضور ملکه نیز پذیرفته خواهد شد. این مسئله اهمیت پذیرش در جامعه را به اروپا نشان می دهد.

Author

About Author