دو زیردریایی بخر، یکی جایزه ببر!

صفحه توییتر «انجمن صلح، امنیت و عدالت» (PSJCommunity@) که در زمینه افشاگری و مبارزه با افراطی گری فعالیت می کند، توییتی منتشر کرد با این عنوان: «”دو زیردریایی بخر، یکی جایزه ببر!”

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، اظهار نظر طعنه آمیز رئیس حزب دموکرات آزاد آلمان است، در مورد فروش زیردریایی با قیمت نازل به اسرائیل این روزها سر و صدا بر پا کرده است.

وی با اشاره به خبری در رابطه با اظهار نظر ارتش اسرائیل مبنی بر عدم نیاز به این زیردریایی ها با انتشار مطلبی در فیسبوک خود مدعی شد که دولت آلمان قبلاً پنج زیردریایی با یک سوم قیمت پایین تر به اسرائیل فروخته که بقیه هزینه آن یک سوم، از جیب مالیات دهندگان آلمانی پرداخت شده است و قرار است شش زیردریایی دیگر نیز به همین صورت به این رژیم فروخته شود.

متن کامل مطلب آقای لیندنر در زیر آمده است.

«البته که اگر شما به چیزی نیاز نداشته باشید، ولی آن را مفت به شما بدهند، باید هم قبول کنید! دولت آلمان یک سوم هزینه ساخت ۵ زیردریایی که دفعه قبل به اسرائیل تحویل داده شد را از طریق مالیات های پرداختی مردم آلمان تامین کرد. ۶ زیردریایی کلاس دلفین که قرار است در آینده فروخته شود نیز قرار است به همین روال پیش برود: دو زیردریایی بخر؛ یکی جایزه ببر!»

photo_2016-12-20_20-21-14-271x300

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *