بانوی اول ترکیه یا مدونا…کدامیک وحشتناکترین ترافیک بروکسل را رقم زدند؟

Turkey's Prime Minister Recep Tayyip Erdogan, top, accompanied by his wife Emine Erdogon, second from left, leaves after a press conference at the international airport in Santiago, Monday May 31, 2010. Erdogan suspended his official trip to Chile after Israeli naval commandos stormed a flotilla of ships carrying aid and hundreds of pro-Palestinian activists to the blockaded Gaza Strip, killing at least 10 passengers in a predawn raid that has set off worldwide condemnation and a diplomatic crisis. (AP Photo/Cristobal Sanhueza)

Turkey's Prime Minister Recep Tayyip Erdogan, top, accompanied by his wife Emine Erdogon, second from left, leaves after a press conference at the international airport in Santiago, Monday May 31, 2010.  Erdogan suspended his official trip to Chile after Israeli naval commandos stormed a flotilla of ships carrying aid and hundreds of pro-Palestinian activists to the blockaded Gaza Strip, killing at least 10 passengers in a predawn raid that has set off worldwide condemnation and a diplomatic crisis. (AP Photo/Cristobal Sanhueza)

در سفری که رجب طیب اردغان برای جلب آراء اتباء ترک به اروپا داشته همسر وی به اتفاق برخی از همراهان خود اقدام به خرید از معتبرتین فروشگاه (LONG CHAMP ) لباس شهر بروکسل در بلژیک کرده است

به نقل از سایت خبری تحلیلی ulkededegisim این اتفاق که انتقاد شدید مردم ترکیه را در پی داشته موجب تعجب بسیاری از فعالان سیاسی و مردم ترکیه شده است.

بازدید و خرید امینه اردوغان از این فروشگاه لوکس (LONG CHAMP ) که در خیابان لوئیس شهر بروکسل واقع شده است موجب کندی حرکت در این خیابان و بسته شدن راه های منتهی به این خیابان شد به نحوی که بسیاری از شهروندان بلژیکی بر این باور بودند که مدنا بازیگر و مدلیست آمریکایی مجدادا به این فروشگاه آمده است.

در یک ساعت بازدید امینه اردغان از این فروشگاه، فروشگاه بر روی سایر مشتریان بسته شده که بعد از اعتراض مسئولین فروش فروشگاه تیم حفاظت امینه اردغان اعلام کردند خسارت احتمالی به فروشگاه در این یک ساعت را جبران خواهد کرد.

البته بازدید امینه اردغان از این فروشگاه پایان این بازدید نبود و رجب طیب اردغان نیز به همراه او از مغازه های خیابان لوئیس بازدید کرد که به علت تدابیر شدید امنیتی و کندی حرکت با اعتراض مردم مواجه شدند.

با توجه به این اتفاق روزنامه بلژیکی LaCapitale در مقاله صبح امروز خود نوشت امینه اردغان از فروشگاهی خرید کرد که ارزانترین کالای آن ۶۵۰ یورو می باشد و این در حالی است که بسیاری از مردم ترکیه با مشکلات شدید اقتصادی مواجه شده اند.

اتحادیه اصناف ترکیه نیز به این حرکت امینه ارغان اعتراض و اعلام داشته که چرا همسر رئیس جمهور کشورشان بدون توجه به تولید پوشاک در ترکیه اقدام به خرید پوشاک از یک برند غیر ترکی نموده است و در حالیکه بسیاری از پوشاک لوکس برای معتبرترین فروشگاهای دنیا در ترکیه تولید میشود و این حرکت امینه اردغان ضربه اقتصادی به صنعت پوشاک در ترکیه است.

Author

About Author