سختگیری عربستان در خصوص سفر به عراق

بار دیگر و طى اقدام سختگیرانه اى وزارت داخلى عربستان با انتشار بیانیه به همه کسانى که قصد سفر به عراق را دارند، اعلام کرد شروط ظالمانه و سختگیرانه جدیدى که سن و جنسیت مسافران و همراهان را محدود می کند، وضع شده و متخلفین با مجازات سنگینى روبرو خواهند شد.

روشن است که کسانی که قصد سفر به صورت قانونى دارند، همان زائران عتبات مقدس در نجف، کربلا، سامرا و کاظمین هستند؛ کسانی که می خواهند مرقد اهل بیت (علیهم السلام) را زیارت کنند و افرادى که به طور غیرقانونى به عراق رفته و عملیات تروریستى انجام می دهند، با راه گشوده و شرایط مهیا و حمایت مالى و تامین سلاح و نقشه و برنامه از جانب حکومت روبرو می شود تا هرگونه مانعى از راهش برطرف شود.

حکومتى که قانون نمی شناسد و فقط آن را براى مستضعفین و گروه هاى خاص می داند. نظامى که کارى نمی کند، جز ذبح و قتل و نابودى جوامع و کشتن آزادى و تکفیر هر آنکس که طبق میلشان رفتار نکند.

آنها به این طریق می خواهند مانع آشنایى نسل جوان با سیره ى پیامبر و اهل بیتش (علیهم السلام) شوند، به این امید که بتوانند تفکر نورانى اسلام واقعى را تحریف کرده و آن را به سمت وهابیت منحرف کنند.

ولى هیهات … اجدادشان نیز بسیار تلاش کردند و آنها که راهشان را ادامه می دهند، شکست هایشان را نیز ادامه خواهند داد.

چرا که ما با عشق به اهل بیت (علیهم السلام) قد کشیده ایم، این عشق با خون ما آمیخته شده و بدون قطب نما نیز جاده ى منتهى به آنان را کشف خواهیم کرد.

ما بوى خوش هدایت را استشمام کرده ایم و با امامان هدى هدایت شدیم. به آنان همانگونه می گوییم که حضرت زینب (سلام الله علیها) فرمودند: “مکر کن و تمام تلاشت را بکن ولى به خدا سوگند هیچگاه یاد ما را از خاطره ها پاک نخواهى کرد و پیام ما را از بین نخواهى برد … راهت نابود است … روزهایت معدود … جمعتت محدود”

آل سعود (آل یهود) نیز ادامه روى اسلافشان!

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *