رهبرانقلاب ایران در دیدار دانشجویان: مبارزه با استکبار ادامه دارد

رهبرمعظم انقلاب ، درباره‌ تکلیف استکبارستیزی بعد از مذاکرات، بیان داشتند: مگر مبارزه با استکبار تعطیل‌بردار است؟ آمریکا اتمّ مصادیق استکبار است؛

حضرت-آقا-مقام-معظم-رهبری-آیت-الله-خامنه-ایرهبرمعظم انقلاب ، درباره‌ تکلیف استکبارستیزی بعد از مذاکرات، بیان داشتند: مگر مبارزه با استکبار تعطیل‌بردار است؟ آمریکا اتمّ مصادیق استکبار است؛ خودتان را آماده کنید برای ادامه‌ مبارزه با استکبار.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی رهبری در ایران ، آیت الله خامنه ای در دیدار جمعی از دانشجویان و نمایندگان تشکل های دانشجویی با تاکید بر استمرار استکبار ستیزی گفتند: علت اصلی دشمنی زورگویان جهانی با ملت ایران، خودداری جمهوری اسلامی از پذیرش نظام مبتنی بر سلطه گر و سلطه پذیر است.

رهبر انقلاب با اشاره به بمباران صد روزه یمن و کشتار وحشیانه مردم بیگناه و مظلوم آن کشور افزودند: غربِ لیبرال و مدعی آزادیخواهی در برابر این جنایت سعودیها، لب از لب باز نمی کند و شورای امنیت در یکی از ننگین ترین قطعنامه های خود، بجای بمباران کنندگان، بمباران شوندگان را محکوم می کند.

ایشان، علت اصلی بمباران خانه و کاشانه مردم یمن را غیظ و عصبانیت سعودیها و حامیانشان از نفوذ ایران در منطقه برشمردند و افزودند: بر خلاف ادعاها، نفوذ ایران اسلامی در منطقه، موهبتی خدادادی است، نه فیزیکی و متکی بر سلاح، و ما همچون شهید بهشتی به دشمنان این ملت می گوییم از این عصبانیت و غیظ بمیرید.

Author

About Author