ردپای اشرف ریفی در اقدامات تروریستی لبنان

rاطلاعات ارتش لبنان به تازگی فردی را بازداشت کرده است که متهم به انجام عملیات تروریستی بوده و با اشرف ریفی در ارتباط بوده است.

به گزارش پایگاه خبری “پانوراما الشرق الاوسط” فرد بازداشت شده “ابراهیم مقصود”نام داشته و در روستایی در اطراف “ضنینه” توسط اطلاعات ارتش بازداشت شده و مقادیری سلاح سبک و مواد منفجره از منزل وی کشف وضبط شده است.

یک منبع آگاه در این زمینه اعلام کرد که اشرف ریفی در پی بازداشت ابراهیم مقصود، با فرمانده اطلاعات ارتش لبنان در شمال که وابسته به جریان سیاسی المستقبل است تماس گرفته و ضمن تهدید وی از او خواسته تا ابراهیم مقصود را به سرعت آزاد کند که در پی این تماس اطلاعات ارتش نیز فرد بازداشت شده را به بهانه اینکه غیر از نگهداری سلاح غیر مجاز اتهام دیگری نداشته بعد از چند روز به قید کفالت آزاد کرده است.

گفتنی است ابراهیم مقصود از عناصر اشرف ریفی به شمار می آید که  با وی به طور مستقیم در ارتباط است که اطلاعات ارتش به دلیل نگرانی از افشای رابطه وی با ریفی به سرعت وی را آزاد کرده است.

اشرف ریفی پیش از این نیز با مداخله در پرونده هایی همچون شاهزاده سعودی که با چند تن مواد مخدردستگیر شد و نیز پرونده داعیه الاسلام الشهال از رهبران گروه های تکفیری که پس از انجام یک سلسله عملیات تروریستی در لبنان به ترکیه متواری شدند، تلاش کرده است تا مسیر رسیدگی به این پرونده ها را منحرف سازد.

Author

About Author