خامنه‌ای : آقای ترامپ! شما غلط می‌کنید

رهبر انقلاب در واکنش به اظهارات سه شنبه شب ترامپ درباره برجام و ایران تصریح کردند « دیشب شنیدید رئیس‌جمهور آمریکا حرف‌های سخیف و سبکی زد. شاید بیش از ۱۰ دروغ در حرف‌های او بود. هم نظام را تهدید کرد، هم ملت را که بنده از طرف ملت ایران می‌گویم آقای ترامپ! شما غلط می‌کنید.»

رهبر انقلاب اسلامی، صبح امروز (چهارشنبه) به‌مناسبت هفته‌ی گرامیداشت مقام معلم، با حضور در دانشگاه فرهنگیان، در دو دیدار جداگانه، در جمع مسئولان وزارت معارف ایران و دانشگاه فرهنگیان و در اجتماع اساتید،‌ کارکنان و دانشجو معلمان این دانشگاه سخنرانی کردند.

رهبر انقلاب ایران گفتند که می‌گفتیم مسئله آمریکا مربوط به انرژی هسته‌ای نیست و این‌ها بهانه است؛ می‌گفتند نه! حالا دیدید که این‌جوری نیست؟ ما برجام را پذیرفتیم،اما دشمنی با جمهوری اسلامی تمام نشد.حالا مسئله حضور ما در منطقه و مسئله موشک را مطرح می‌کنند؛ اگر این را هم قبول کنیم، مسئله دیگری را شروع می‌کنند.

آیت الله خامنه‌ای تاکید کردند که چند روز پیش ترامپ نامه‌ای به رؤسای کشورهای خلیج فارس نوشته که ما به آن دست یافتیم. چنین می‌گوید که من ۷ تریلیون دلار برای شما خرج کردم و شما باید این کار را بکنید. خرج کردی که به عراق و سوریه مسلط شوی؟ خب نتوانستی! به درک!

خامنه تاکید که می‌گوید «باید» این کار را بکنید! می‌خواهد به جمهوری اسلامی هم باید بگوید. ملت ایران مستقل و عزیز است. حکام گذشته این ملت، عزت ملت را گرفتند. حالا جمهوری اسلامی آمده و آمریکایی‌ها نمی‌توانند تحمل کنند.برخی از داخل می‌گفتند «چه اصراری دارید که می‌ایستید؟» خدا از سر تقصیراتشان بگذرد.

رهبر انقلاب اسلامی  در ادامه افزود که رفتار سخیف رئیس‌جمهور آمریکا خلاف انتظار ما نیست.این رفتار در دوران رؤسای جمهور قبل هم وجود داشت و درهر دوره‌ای یک طور بوده است.قبلی ها مُردند و استخوانهایشان هم پوسید وجمهوری اسلامی همچنان هست.این آقا هم خاک خواهد شد و بدنش خوراک مار و مور می شود و جمهوری اسلامی همچنان خواهد ایستاد.

آیت الله خامنه‌ای همچنان گفت که حالا مساله حضور ما در منطقه و مساله موشک‌‌ها را مطرح می‌کنند، اگر اینها را قبول کنیم مساله تمام نخواهد شد، مساله دیگری را شروع می‌کنند.

وی همچنان گفت که ما برجام را پذیرفتیم اما دشمنی با جمهوری اسلامی تمام نشد.

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا شب گذشته خروج آمریکا را از برجام اعلام کرد که این اقدام ترامپ مورد واکنش زیاد قرار گرفت.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *