حمله تروریستی بر رژه نیروهای مسلح ایران ۸۶ کشته و زخمی برجا گذاشت

گزارش ها میرساند که رژه نیروهای مسلح ایران به مناسبت هفته دفاع مقدس، هدف حمله تروریستی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، گفته میشود رژه نیروهای مسلح ایران در شهر اهواز این کشور که به مناسبت هفته دفاع مقدس امروز شنبه ۳۱ سنبله برگزار شده بود هدف یک حمله مسلحانه تروریستان قرار گرفت.

گفته میشود ۳۰ دقیقه از آغاز رژه گذشته بود که دو تن تروریست از میان جمعیت به مردمی که در حال مشاهده رژه بودند حمله ور شده و تیر اندازی کردند.

این مهاجمان با اسلحه دست داشته شان پس از تیراندازی به سوی مردم قصد حمله به سمت جایگاه را داشتند که دو تن از این مهاجمان از سوی نیروهای امنیتی ایران کشته شده‌ و دو تن دیگرشان توانستند فرار کنند.

در همین حال، محمد جواد ظریف  وزیرخارجۀ ایران میگوید هراس افگنانیکه بر این رژۀ نظامی حمله کردند از سوی یک کشور خارجی آموزش دیده و پول دریافت کرده بودند.

براساس گزارش ها گفته میشود در نتیجه این حادثه در شهر اهواز ایران ۲۹ تن سرباز سپاه پاسداران این کشور کشته شده و ۵۷ تن دیگر زخم برداشته اند.

این حمله در حالی صورت میگیرد که امروز مصادف است با سالگرد آغاز جنگ ایران و عراق و به همین مناسبت در چندین شهر ایران رژه نظامی و به نمایش گذاشتن وسایل جنگی و تسلیحات برگزار شده بود که هدف حمله تروریستان قرار گرفت.

 

 

 

 

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *