کشوری که فقط ۳ نفر جمعیت دارد

خبر گزاری خاور میانه  برای  تنوع در نشر مطالبش  این بار  معرفی کشور ریز و کوچک که در قلب امریکا وجود دارد توسط فردی به ظاهر دیکتاتور منش با نام ” Kevin Baugh ” اداره میشود . به مخاطبان خویش پیشکش می نماید ـ این جمهوری در سال ۱۹۷۷ تاسیس شد. تنها ۶ هکتار مساحت دارد. پایتخت آن اسپرا نام دارد که در آن منزل رئیس جمهور و باغچه ها و حیات در جلو و پشت این منزل مسکونی وجود دارد.

در این کشور قطار و قایق کوچکی وجود دارد که به نوعی اسباب بازی برای کودکان بیشتر به شمار میرود .

مردم برای ورود به این کشور نیاز به گذرنامه و پاسپورت دارند و این مجوز برای گذرنامه ها توسط شخص اول این کشور یعنی رئیس جمهور آن صادر میشود .البته برخی کشورها هم برای ورود نیاز به ویزا ندارند مانند کشورهای آندورا، لیختن‌اشتاین، سان مارینو، موناکو، سبورگا و “هر کشور دیگری که بوسیله مولوسیا به رسمیت شناخته شده است .

جمهوری مولوسیا دارای یگان های مستقل اداره پست، تمبر پستی، پرچم و واحد پول ملی (والورا)، نیروی دریایی و هوایی است

این جمهوری در سال ۱۹۷۷ با نام جمهوری علیای وولدشتاین تاسیس شد ۲۰ سال حکومت پادشاهی داشت بعد به جمهوری دمکرات خلق و سپس در ۱۹۹۹ باانحلال حزب کمونیست و با تغییر عنوان از ریزکشور به کشور نظام حکومتی آن به جمهوری تغییر یافت.

این جمهوری یک سایت شخصی هم دارد که اطلاعات و اخبار کشور در آن قرار میگیرد دراین کشور مصرف برخی مواد غذایی از قبیل پیاز و گربه ماهی و استفاده از برخی کالاها از جمله سلاح گرم، لامپ نئون و هرنوع اقلام وارداتی از تگزاس به استثنای آهنگ‌های کلی کلارکسون ممنوع است.

آب معدنی شخصی که در این کشور تولید میشود هم در نوع خود جالب توجه است.

جمهوری مولوسیا پرچم و شعر ملی هم دارد . البته درباره این کشور ، بسیاری از کشورهای دنیا آن را به رسمیت نمیشناسند.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *