هیلاری کلینتون از هنرمندان برای جذب رای بیشتر استفاده می کند

او به جمعیت ۱۱،۰۰۰ نفری طرفداران خود در پنسیلوانیا گفت: “من به تنهایی به اینجا آمده ام… نه گیتاری، نه پیانویی، نه هیچی!” دونالد ترامپ اظهار داشت که به هنرمندان برای پر کردن همایش های انتخاباتی خود در این روزهای پایانی احتیاجی ندارد. شایداینگونه باشد، اما همان قشری که هیلاری کلینتون به رای آنها نیازمند است -هزاره ها و اقلیت ها- به نظر از دیدن او در کنار چهره های محبوبی چون بیانسی و همسرش جی زی لذت می برند.

هیلاری کلینتون در حالیکه در کنار ستارگان موسیقی در یک کنسرت رایگان در ولستین کلیولند ایستاده بود، از این دو زوج هنرمند تقدیر کرد و از طرفدارانشان خواست تا به او رای بدهند.

وی گفت: “خواهش می کنم این انرژی را به بیرون نیز منتقل کنید، کمکان کنید تا اوهایو را برنده شویم.”

از آنسو، دونالد ترامپ توانست جمعیتی بالغ بر ۱۱.۰۰۰ نفر را در استادیوم هاکی پنسیلوانیا گرد هم آورد، و سریعا به این نکته اشاره کرد که برای جذب خیل عظیم طرفدارانش نیاز به کمک هنرمندان مشهور ندارد.

دونالد ترامپ در حالیکه به استادیوم کاملا پر شهر هرشی که به شکلات هایش معروف است، اشاره می کرد گفت: “پنسیلوانیا را با اختلاف خواهیم برد! نگاهی به این جمعیت بیندازید، شنیده ام که رکورد ظرفیت این استادیوم را زده ایم.”

نامزد انتخابات جمهوری خواهان در ادامه گفت: “در ضمن، نیازی به دعوت از جی زی یا جی لو نداشته ام -تنها راهی که هیلاری میتواند کسی را بکشاند به تجمعاتش. در اینجا فقط من آماده ام، نه گیتاری، نه پیانویی، هیچی.”

“اما می دانید ما چه داریم؟ و همه ی ما آن را در درون احساس می کنیم؟ ما ایده های بزرگ برای کشورمان داریم.”

در این گردهمایی کلی کانوی، مدیر تجمع های ترامپ برای اولین بار به عنوان سخنران به روی سن رفت و اظهار داشت ترفندهای هیلاری کلینتون در پنسیلوانیا محکوم به شکست است.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *