متن گواهی نامه پزشکی ترامپ جعلی است؛ او از سلامت لازم برخوردار نیست!

پزشک سابق ترامپ در مصاحبه با شبکه‌ی سی‌ان‌ان گفت که ترامت گواهی پزشکی در تایید سلامتی اش هنگام کارزار های انتخاباتی ۲۰۱۵ را خودش نوشته بود.

هارولد برنستین، پزشک سابق ترامپ در مصاحبه اش بیان کرد که تمام متن گواهی پزشکی ترامپ را خودش برای او دیکته کرده و او این متن را در جریان حرف زدن با ترامپ سر هم کرده است.

گفته می شود که متن این گواهی نامه‌ای پزشکی با متن گواهی نامه های متداول هم خوانی نداشته و این امر باعث شده که برخی ها شک کند که آن را یک پزشک حرفه‌ای انتخاباتی نوشته باشد اما داکتر برنستین تاکید کرد که خودش نوشته است.

انتشار متن این گواهی پزشکی به امضای داکتر برنستین او را در مرکز توجه رسانه ها و طنز پردازان قرار داد و موج از انتقادات را به دنبال داشت که داکتر برنستین در پاسخ به این انتقادات گفته که این متن را به عجله نوشته بود چون قرار بود که مریض دیگری را ببیند.

این در حالی است که داکتر برنستین در واکنش به سوال های هیلاری کلینتون در مورد متن این گواهی پزشکی در جریان کارزار های انتخاباتی با نشر توضیحات چندین بار تاکید کرد که خودش آن را نوشته است.

داکتر برنستین پس از آن که کلیتون سوال های را در مورد متن آن گواهی نامه مطرح کرد اطلاعاتی را در مورد قد‌، وزن و داروی های ترامپ نشر کرد گفته می شود که تنها اطلاعاتی پزشکی که در آن گواهی پزشکی وجود دارد فشار خون ۱۱/۶.۵ ترامپ بود که به گونه حیرت آور عالی است.

در متن این گواهی پزشکی آمده بود که او از قدرت و مقاومت جسمی خارق‌العاده برخوردار است و اگر دونالدترامپ به حیث رییس جمهور انتخاب شود بدون شک گفته می توانم که سالم ‌ترین فردی است که تا کنون به ریاست جمهوری انتخاب شده است.

اما پزشک سابق ترامپ در مصاحبه اظهار کرد که ترامپ بعد از خواندن متن اصلی گفت  که در متن این گواهی پزشکی چه چیزی جای داده شود و چه چیزی بر داشته شود.

با این وجود دکتر برنستین انتشار این گواهی پزشکی را شوخی خاص خودش و طنز سیاه خواند.

پزشک سابق ترامپ افزود که بعد از به ریاست رسیدن ترامپ یکی از محافظانش به دفتر او رفته و مدارک پزشکی ترامپ را با خود برده است.

این در حالی است که سخنگوی کاخ سفید در مورد دیکته کردن ترامپ در گواهی پزشکی اش به داکتر برنستین چیزی نمی گویند.

این در حالی است که در این اواخر پزشکان ترامپ گفته اند که او فعالیت بدنی لازم را ندارد مدعی شدند که او تغذیه سالم ندارد اما ترامپ این ادعا را بی اساس خوانده است.

 

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *