روابط نامشروع ترامپ ادامه رسوایی وی در آمریکا

به دنبال دردسرهای روابط نامشروع رئیس جمهور آمریکا، اینبار یک فایل صوتی  حاوی صدای ضبط شده رئیس جمهور این کشور پیدا شده است که ثابت می سازد او از جریان پرداخت حق الزمه سکوت به یک مدل نشریات غیر اخلاقی آگاه بوده است.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، گزارش ها میرساند مایکل کوهن وکیل دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا یکی از مکالمه های خود با ترامپ را ضبط کرده  است و این فایل صوتی نشان میدهد که رئیس جمهور این کشور با کوهن وکیل ترامپ به صورت پنهانی در خصوص پرداخت حق السکوت به کارن مک داگل مدل نشریات غیراخلاقی صحبت میکند.

گفته میشود این فایل صوتی در حالی حاضر در دست پولیس فدرال قرار دارد و پولیس فدرال آمریکا در حالی حاضر در جریان تحقیق کردن در خصوص پرداخت حق السکوت به چندین زن دیگر میباشد که گفته اند با دونالد ترامپ رابطه نامشروع داشته اند.

در همین حال ترامپ قبل از این گفته  بود که از پرداخت پول حق السکوت به این افراد خبر ندارد اما این فایل صوتی اظهارات رئیس جمهور آمریکا را زیر سوال برده و او را متهم به دورغگوی میکند.

این در حالی است که مک داگل مدل نشریات غیر اخلاقی گفته اس در سال ۲۰۰۶ زمانیکه ترامپ با همسر فعلی اش میلانیا ترامپ یکجا بود به مدت یک سال با من ارتباط نامشروع داشته است.

 

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *