بنیان گذار ویکی لیکس: کلینتون و داعش از یک منبع مالی تغذیه می شوند

یک روز پس از اینکه به طور رسمی فاش شد که منبع اطلاعات هک شده ی ایمیل های پودستا و کلینتون روسی نبوده است، در مصاحبه ای با جان پیلجر که در شبکه ی راشا تودی بر روی آنتن خواهد رفت؛ ژولیان آسانژ، هیلاری کلینتون را محکوم به فریب دادن مردم آمریکا در مورد مقیاس کمک های کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس به داعش کرد.

در ایمیل های که جولیان آسانژ در طول ماه جاری میلادی از طریق ویکی لیکس فاش کرد، هیلاری کلینتون که تا سال ۲۰۱۳ وزیر امور خارجه آمریکا بود، از جان پودستا، که در آینده مشاور باراک اوباما می شود، می خواهد تا به کشورهای قطر و عربستان سعودی فشار بیاورد تا از میزان کمک های مالی و لوجستیک به گروه تروریستی موسوم به داعش و دیگر گروه های تندرو بکاهد.

آسانژ که وبسایت ویکی لیکس او تا کنون سه مرتبه به افشاگری ایمیل های هیلاری کلینتون پرداخته است در این مصاحبه به جان پیلجر می گوید؛ “من فکر می کنم که این ایمیل از اهمیت خاصی برخوردار است.”

“تمامی تحلیل گران می دانند و حتی دولت آمریکا نیز موافق است که، برخی از چهره های حکومت سعودی داعش را پایه ریزی کرده و از آن حمایت می کنند، اما تاکنون بهانه شان این بوده که یک شاهزاده ای پول نفت خود را برداشته و هرچه بخواهد با آن انجام می دهد، اما حکومت آل سعود مخالف این اعمال است. اما این ایمیل اذعان می دارد که حکومت آل سعود و قطر است که به طور مستقیم از داعش حمایت مالی می کند.”

هیلاری کلینتون همیشه محکوم بوده است که بنیاد خیریه اش از دولت های عربستان سعودی و قطر کمک مالی دریافت می کند.

در ادامه این مصاحبه ۲۰ دقیقه ای، که در شبکه ی راشا تودی بر روی آنتن خواهد رفت، آسانژ مدعی می شود که هیلاری کلینتون از قبل به عنوان برنده ی انتخابات آمریکا انتخاب شده است.

او در ادامه می گوید: تحلیل من این است که به ترامپ اجازه ی برنده شدن نخواهد داد. برای چه چنین ادعایی می کنم؟ زیرا او تمام نهاد های لابی گر را از خود رانده است. ترامپ حتی یک نهاد حامی ندارد، به استثنای مسیحیان اواآنجلیکال، اگر بشود اسم آنها را نهاد نامید. بانک ها، نهاد های اطلاعاتی، شرکت های اسلحه سازی، پول های خارجی، و غیره تماما در پشت هیلاری کلینتون ایستاده اند. همین طور رسانه ها، صاحبان رسانه ها و حتی خود خبرنگاران.”

او راست می گوید اما نظریه ی مشابه این تحلیل در مورد بریگزیت بریتانیا نیز وجود داشت.

Author

About Author

1 thought on “بنیان گذار ویکی لیکس: کلینتون و داعش از یک منبع مالی تغذیه می شوند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *