کشته شدن فرماند پولیس والسولی رشیدان غزنی همراه با ۴ سرباز پولیس

گزارش ها از ولایت غزنی می رساند که سرپرست فرمانده پولیس ولسوالی رشیدان این ولایت در حمله گروه تروریستی طالبان کشته شده است.

تکمیلی…

مسوولین امنیتی ولایت غزنی میگویند که در حمله تهاجمی گروه تروریستی طالبان بر چندین ولسوالی این ولایت فرمانده پولیس ولسوالی رشیدان کشته شده است.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه،عارف نوری سخنگوی والی غزنی گفت که جنگجویان گروه طالبان شب گذشته بالای چندین ولسوالی این ولایت حمله تهاجمی کردند که در این حمله تورن صبغت‌ الله سرپرست فرمانده پولیس رشیدان همراه با سه سرباز پولیس کشته شده است.

بر بنیاد گفته های نوری تروریستان طالب شب گذشته بالای ولسوالی های اندر، رشیدان، جاغوری، جغتو، قره باغ و گیروی حمله تهاجمی کرده اند.

این در حالی است که قومندانی امینیه غزنی با نشر خبرنامه ای گفته است که در این درگیری تورن صبغت الله فرمانده پولیس رشیدان با ۴ سرباز پولیس کشته شده و ۶ پولیس دیگر زخمی شده است.

این در حالی است که گرو تروریستی طالبان از چندی به این سو حملات تهاجمی شان بر ولایت غزنی را افزایش داده و هر از گاهی مراکز نظامی و  ولسوالی ها بین گروه تروریستی طالبان و نیروی امنیتی کشور دست به دست می شود.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *