کاروان صلح هلمند در مقابل دفتر سازمان ملل خیمه تحصن برپا می کنند

اعضای کاروان صلح خواهان هلمندی می گویند که امروز یک شبنه (۳ سرطان) در مقابل دفتر نمایندگی سازمان ملل متحد در کابل خیمه تحصن بر پا می کنند.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، بسم الله وطن دوست، سخنگوی کاروان صلح خواهان هلمندی گفته است که آنان برای سه روی در مقابل دفتر نمایندگی سازمان ملل متحد خیمه تحصن بر پا می کنند.

بسم الله وطن دوست گفت هدف اصلی آنان از برپای خیمه تحصن توقف مداخله کشورهای خارجی و مذاکره مستقیم طالبان و حکومت برای برقراری صلح است.

بر بنیاد گفته های او قرار است در روز های آینده آنان در مقابل سفارت خانه های آمریکا، پاکستان و ایران خیمه تحصن شان را برپا کنند.

کاروان صلح هلمند به دنبال رد درخواست آنان از سوی گروه تروریستی طالبان مبنی بر ادامه آتش بس و مذاکره با حکومت  افغانستان به برپایی خیمه تحصن روی آورده اند.

کاروان صلح خواهان هلمندی هنگامی که به کابل رسیدن محمد اشرف غنی رییس جمهور کشور به استقبال آنان رفت و از آنان خواست که نزد گروه تروریستی طالبان رفته از آن گروه صلح بخواهند اما کاروان صلح خواهان هلمندی روز گذشته اعلام کرد که گروه تروریستی طالبان در تماس با این کاروان، پیشنهادهای آنان به‌شمول تمدید آتش بس در برابر نیروهای امنیتی افغانستان را نپذیرفته و گفته اند، بروید خواست‌های خود به حکومت افغانستان و نیروهای خارجی در بگرام  مطرح کنید.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *