هشدارهای تکراری و بدون دستاورد به آمرین حوزه های کابل

وزارت داخله یک بار دیگر به آمرین حوزه های امنیتی در شهر کابل هشدار داده است که در صورت سهل انگاری با آنها برخورد جدی صورت می گیرد.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، عبدالصبور قانع، معین ارشد امور امنیتی وزارت داخله بعدازظهر امروز (۱۳میزان) در نشست با رهبری فرماندهی پولیس کابل، آمرین و مدیران مبارزه با جرایم جنایی حوزه های این شهر بر تلاش های بیشتر در راستای تامین امنیت و مبارزه با جرایم تاکید کرد.

وی به مسوولان حوزه های امنیتی کابل هشدار داد که در صورت هرگونه کوتاهی و سهل انگاری در راستای تامین امنیت شهروندان، با آنها برخورد جدی و قانونی صورت می گیرد.

این هشدارها پیش از این نیز به آمرین حوزه های امنیتی داده شده بود؛ اما هیچ تغییری در روند امنیت پایتخت نشینان به وجود نیامده و رونما نگردید.

از سویی هم و در حالی که سطح جرایم در کابل همچنان رو به افزایش است و سرقت ها و ترورهای مسلحانه در کنار انفجار ماین های مقناطیسی و کنار جاده ای به تکرار رخ می دهد، معین ارشد امنیتی وزارت داخله کارکرد اخیر پولیس کابل را بهتر توصیف کرد.

قانع اظهار داشت که این تلاش ها بسنده نبوده و توقع میرود که مسوولین بگونه جدی در امر تامین امنیت و مبارزه با جرایم در شهر کابل فعالیت کنند.

این هشدارها در حالی صادر می شود که پسر فرمانده پولیس کابل، با استفاده از جنگ افزارها و وسایل زرهی دولتی در شهر گشت و گذار کرده و باعث نگرانی مردم شده است.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *