نظامیان مخفیگاه های طالبان را در غزنی نابود کردند

وزارت دفاع ملی با نشر خبرنامه ای می گوید که مواضع و مخفیگاه‌های تروریستان طالب را در ولسوالی مقر ولایت غزنی به توپ بسته اند.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، بربنیاد خبرنامه وزارت دفاع ارتش ملی مواضع و مخفییگاه های گروه تروریستی طالبان را در ولسوالی مقر ولایت غزنی هدف حملات توپ‌خانه‌ای قرار داده و تلفات سنگین بر این گروه وارد کرده است.

خبرنامه می افزاید که در نتیجه این حملات ارتش ملی بر مخفیگاه‌ های طالبان دهشت افگن کشته و ۱۵ دهشت افگن دیگر زخمی شده است.

اما سخن گوی والی غزنی در گزارش که از ۲۴ ساعت گشته درگیری  نظامیان و گروه تروریستی طالبان ارایه کرد آمده است که ۱۰ تن از نظامیان و نیروی خیزش مردمی کشته شده است.

بر اساس این گزارش درگیری میان نظامیان کشور و طالبان در ولسوالی های مقر و اندراب صورت گرفته است.

این در حالی است که گروه تروریستی طالبان در این اواخیر حملات شان را در ولسوالی ها تشدید بخشیده است و در هفته گذشته نیز کنترول یکی از ولسوالی های غزنی را برای چند ساعتی به دست گرفتند و ولسوال و بیش از ۱۵ تن از نیروی های امنیتی را کشتند.

بر بنیاد گزارش ها در چندین ولسوالی درگیری میان نیروی های نظامی کشور و گروه تروریستی طالبان جریان دارد و در چند روز اخیر چندین ولسوالی بین نظامیان و این گروه تروریستی دست به دست شد.

 

 

 

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *