نخستین تندیس فدراسیون بین المللی خبرنگاران ورزشی به وزیر شهرسازی اهدا شد

نخستین تندیس فدارسیون بین المللی خبرنگاران ورزشی در افغانستان به وزیر شهرسازی و مسکن کشور اهدا شد.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، فدراسیون بین المللی خبرنگاران ورزشی در سال ۱۹۲۴ میلادی در کشور سویس ایجاد شد و تا اکنون در نقاط مختلف جهان برای حمایت از ورزشکاران و خبرنگاران فعالیت دارد.

این فدراسیون از چندین سال بدینسو در افغانستان نیز فعالیت های داشته است که از جمله طی بیش از یک ماه گذشته جشنواره بزرگ تقدیر از ورزشکاران و خبرنگاران ورزشی افغانستان را برگزار نموده است.

در همین حال فدراسیون بین المللی خبرنگاران ورزشی، تندیس برترین حمایت کننده جوانان، خبرنگاران و ورزشکاران در افغانستان را برای نخستین بار در کشور، به «سید سعادت منصور نادری» وزیر شهرسازی و مسکن اهدا نمود.

در نشستی که به همین منظور در وزارت شهرسازی و مسکن دایر گردیده بود، رئیس فدراسیون بین المللی خبرنگاران در افغانستان و اعضای رهبری این فدراسیون از حمایت و پشتیبانی وزیر شهرسازی و مسکن در مورد جوانان به ویژه خبرنگاران و ورزشکاران قدردانی نموده و تلاش های ایشان را در فراهم سازی زمینه برای سهم گیری جوانان در بخش های مختلف در این وزارت بی نظیر خواندند.

همچنین وزیر شهرسازی و مسکن نیز در این نشست، ضمن ابراز امتنان از فدارسیون بین المللی خبرنگاران ورزشی، هدف از تلاش های پیگیر برای حضور جوانان در عرصه های مختلف کاری را، تقویت انگیزه و ذهنیت نسل جوان در برابر وطن و خدمت به اجتماع عنوان نمود.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *