محقق انتخاب روحانی را تبریک گفت

معاون دوم ریاست اجرائیه با نشر بیانیه‌ای، انتخاب دوباره حسن روحانی به عنوان رئیس‌جمهور ایران را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، حاجی محمد محقق در پیام تبریکی‌اش، ابراز امیدواری کرده است که این انتخاب، بر گسترش روابط دوستانه دو کشور تاثیرگذار باشد.

در بیانیه منتشر شده از سوی معاون دوم ریاست اجرائیه آمده است :«با کمال خرسندی بهترین تبریکات و تمنیات خویش را به مناسبت بر گزارى مؤفقانه این دور از انتخابات ایران و انتخاب مجدد شما به عنوان ششمین رئیس‌جمهور منتخب در دوارزدهمین دور انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران، ابراز داشته و این انتخاب نیک و خجسته را به شما و مردم صلح دوست و برادر جمهوری اسلامی ایران تبریک می‌گویم.»

به نقل از خبرنامه، محقق برای رئیس‌جمهور ایران آرزوی بهروزی و سعادت کرده و گفته است که بدون شک، روابط دوستانه و دیرینه ملت‌های باهم برادر افغانستان و ایران دارای پایه‌های مستحکم تاریخی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی بوده که انتظار می‌رود بیشتر از پیش گسترش و توسعه یابد.

حسن روحانی با کسب ۵۷درصد آرای استعمال شده از سوی مردم ایران در انتخابات اخیر ریاست جمهوری این کشور، پیروز شده و برای دومین دوره پی‌هم به عنوان رئیس‌جمهور ایران تعیین شد.

Author

About Author

1 thought on “محقق انتخاب روحانی را تبریک گفت

  1. از هرکشور که برای یک کشور دوستش به هرعنوانی که هست تبریک ویا غم شریکی میکند فقط یک نفر اجازه دارد ولی از کشور افغانستان هرکسی از یک دری میگه منم هستم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *