مجلس سنا؛ مراکز ثبت نام رای دهنده‌گان باید از مکتب‌ها به جای دیگر انتقال داده شود

شماری از اعضای مجلس سنای کشور در نشست عمومی روز یک شنبه(۱۳ جوزا)  ایجاد مراکز ثبت نام رای دهندگان در مکتب ها را مایه نگرانی خانواده های دانش آموزان عنوان کردند و از کمیسیون مستقل انتخابات خواستند که این مراکز را به جای های دیگر منتقل کند.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، شماری از سناتوران در نشست عمومی روز گذشته این مجلس مدعی شدند که ایجاد مراکز ثبت نام رای دهندگان در مکتب ضمن این که برای آموزگاران و دانش آموزان مشکلات بار آورده ازسوی هم که این مراکز با تهدیدات امنیتی مواجه اند مایه نگرانی خانواده های دانش‌آموزان شده است.

سهیلا شریفی، یکی از اعضای این مجلس گفته است که وجود سایت های انتخاباتی و مراکز ثبت نام رای دهندگان در مکتب ها بسیاری از دانش‌آموزان را از رفتند به مکتب باز مانده است و باید این مراکز از مکتب ها جمع آوری شود.

لیلما حبیب، عضوی دیگری این مجلس نیز فعالیت سایت های انتخاباتی را در مکتب ها را مایه نگرانی دانش آموزان و خانواده های شان عنوان کرد و گفت که موجودیت این مراکز سبب شده تا شماری از دانش آموزان از رفتن به مکتب باز ماند.

این در حالی است که کمیسیون مستقل انتخابات مکتب ها، مساجد و مراکز عمومی را به خاطر ثبت نام رای دهندگان و برگزاری انتخابات پارلمانی و شورای های ولسوالی ها قرار است در ۲۸ میزان برگزار شود انتخابات کرده است.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *