فرمانده نام‌نهاد داعش در فاریاب زخمی شد

مقام‌های امنیتی فاریاب می‌گویند، قاری حکمت‌الله فرمانده گروه تروریستی داعش در ولسوالی درزاب ولایت جوزجان، در نتیجه درگیری با نیروهای امنیتی در ولسوالی بلچراغ فاریاب زخم برداشته است.

کریم یورش، سخنگوی پولیس فاریاب به خبرگزاری خاورمیانه گفت که گروه تروریستی داعش به رهبری قاری حکمت‌الله؛ روز گذشته بالای ولسوالی بلچراغ فاریاب حمله کرده بود.

به گفته وی، در این درگیری، حمله گروه تروریستی داعش عقب زده شده و در نتیجه قاری حکمت‌الله همراه با شماری از افرادش زخم برداشته و دو محافظش کشته شده است.

در عین حال صبغت‌الله سیلاب، عضو شورای ولایتی فاریاب از سقوط منطقه «آقبلاق» ولسوالی بلچراغ به دست گروه داعش خبر می‌دهد و می‌گوید این منطقه استراتیژیک شام روز سه‌شنبه به دست داعش سقوط کرده است.

از سویی هم، سخنگوی پولیس فاریاب سقوط این منطقه را تایید کرده و می‌گوید، پس از آنکه داعشیان از این منطقه متواری شدند و نظامیان دوباره به مرکز ولایت برگشتند، این گروه بالای منطقه آقبلاق حمله‌ور شده و آن را تصرف کرده‌اند.

یورش اظهار داشت که هم‌اکنون عملیات بازپس‌گیری از طریق زمین و هوا آغاز شده است.

وی می‌گوید، در این درگیری‌ها دو سرباز امنیتی کشته شده و دو تن دیگر به گونه سطحی جراحت برداشته است.

از سوی دیگر مقام‌های امنیتی ولایت جوزجان از زخمی شدن قاری محب‌الله یکی از فرمانده‌هان محلی داعش در ولسوالی درزاب خبر می‌دهند.

مل‌پاسوال رحمت‌الله ترکستانی فرمانده پولیس جوزجان می‌گوید، قاری محب‌الله یکی از فرمانده‌هان گروه داعش در نتیجه کمین نیروهای پولیس محلی در ولسوالی درزاب زخمی شده است.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *