فرمانده عمومی آیساف فداکاری نیروهای امنیتی افغانستان را ستود

فرمانده عمومی قوای آیساف در کابل مراتب تبریکی خود را بمناسبت تامین امنیت انتخابات توسط نیروهای امنیتی افغانستان اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه؛ آیساف با نشر بیانیه ای اعلام کرد که موفقیت امروز نیروهای امنیتی افغانستان واضح و روشن ساخت که مردم افغانستان آینده درخشان، مترقی و مملو از فرصت های خوبی خواهد داشت.

در این بیانیه آمده است، در حالیکه جهان ناظر انتخابات ریاست جمهوری افغانستان بود قوای امنیتی این کشور تامین امنیت بیشتر از ۶۲۰۰ مراکز رایدهی گرفتند تا مردم در یک فضای سالم به پای صندوق های رای رفته و به کاندیدای مورد نظر شان رای دهند و رئیس جمهور جدید را انتخاب کنند.

نیروهای امنیتی افغانستان با اعتماد کامل در شهرها و اطراف آن به گزمه ها پرداختند تا جان افرادبیگناه را ازبرز هرگونه ناامنی نجات داده و شورشیان پروسه انتخابات را مختل نسازند.

مردم افغانستان نشان دادند که آنها به اردو و پولیس ملی اعتماد کامل دارند و آرای خویش را به اعتماد کامل به صندوق ها رای ریختند.

جنرال جوسف اف دنفورد فرمانده عمومی قوای آیساف گفت: مردم افغانستان میتوانند به نیروهای امنیتی کشورشان افتخار کنند که آنها عملیاتهای مختلفی را برای تامین امنیت انتخابات و مردم طرح ریزی کردند و محلات را از وجود شبه نظامیان پاکسازی نمودند.

وی گفت آنچه ما در این راستا شاهد آن بودیم واقعا خارق العاده بود و بر علاوه آن عملکردهای فیزیکی نیروهای امنیتی برای ادای مسئولیت و عزم اراده در مطمئین ساختن مردم افغانستان برای بوجود آوردن یک محیط مصئون بود تا مردم با رای شان آینده خود را رقم بزنند.

وی تاکید کرد که آیساف کاملا متعهد می باشد که به مشارکت قوی با برادران و خواهران افغان خویش ادامه دهد و برای بیش از یک دهه این روابط را مستحکم ساخته و امروز دستآورد های قوای ملی افغانستان واقعا بزرگ و عظیم است.

او خاطرنشان کرده است که عملکرد شجاعانه و فداکاری نیروهای امنیتی افغانستان برای ساختن کشورشان نشاندهنده فداکاری آنهاست.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *