عاشق الله وفا پولیس را گروگان را می‌گیرد، شهروندان عادی چه کنند؟

عاشق الله وفا، نماینده‌ای مردم بغلان در مجلس نمایندگان جمعه شب که گفته می شود مشروب نوشیده بوده شماری از رانندگان را در کوتل خیرخانه کابل لت‌وکوب کرده و بر موتر های شان گلوله باری کرده است.

حشمت‌الله استانکزی، سخن‌گوی پولیس کابل با تایید این خبر می‌گوید که پس از این رویداد زمانی‌که پولیس یک نگهبان این نماینده‌ای مجلس را باز داشت می‌کند او ۱ افسر پولیس و ۲ غیزنظامی را گروگان می‌گیرد.

سخن‌گوی پولیس کابل افزود که عاشق‌الله وفا، با افراد و پسرانش دست به شلیک‎های هوایی زدند و چندین ساعت  سبب اختلال در نظم عامه شدند و ۳ تن را به گروگان گرفتند.

همچنان گفته می‌شود که این نماینده مجلس با پولیس نیز درگیر شده بود.

شماری از رانندگان می‌گویند که عاشق‌الله وفا با محافظین‌اش از موتر شان پایان شده و آنان را لت وکوب کردند و شیشه های موتر های شان را می‌شکستاندند

یکی از این راننده‌گان می‌گوید که «این نماینده مجلس و بادیگاردهایش از موتر پایین شدند. بادیگاردهایش شیشه عقبی موتر او را با سلاحش شکستاند است.»

در همین حال این رانندگان مدعی شدند که عاشق‌الله وفا، نماینده مردم بغلان به مقدار زیادی مشروب نوشیده بوده و دهنش هم بوی الکول می‌داده.

گفته می‌شود که یکی از این رانندگان به صورت جدی آسیب دیده است و نزدیکانش از حکومت می‌خواهد که این نماینده مجلس را باید به جزای اعمالش برساند.

این در حالی است که گزارش ها همواره حاکی از زورگویی مقامات حکومتی به خصوص نمایندگان مجلس است و هر از گاهی خبر های از این قرار به نشر می‌رسند.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *