طالبان مسلح یک سرباز را کشته و دو تن را با خود بردند

Taliban guerrilla fighters hold their weapons at a secret base in eastern Afghanistan February 3, 2007. The Taliban promised a spring offensive of thousands of suicide bombers as the United States, doubling its combat troops in Afghanistan, took over command of the 33,000- strong NATO force in the country on Sunday. Picture taken February 3, 2007. REUTERS/Saeed Ali Achakzai (PAKISTAN)

طالبان مسلح بعد از پیاده کردن سه تن از نیروهای امنیتی از موتر در ولسوالی بغلان مرکزی، یکتن از آنها را کشته و دو تن دیگر را با خود بردند.

جان آقاخان، مدیر مبارزه با تروریسم فرماندهی پولیس بغلان با تائید این خبر به خبرگزاری خاورمیانه گفت که این رویداد، شام دیروز در منطقه جنگل باغ ولسوالی بغلان مرکزی رخداد.

به گفته وی، این سه سرباز امنیتی برای سپری کردن رخصتی هایشان از کابل به سمت شهر کندز در حرکت بودند که توسط طالبان مسلح در منطقه جنگل باغ از موتر پیاده شده اند.

جان آقاخان اظهار داشت که یکتن از این سربازان که قصد ثبت صدای طالبان مسلح را داشت، از سوی آنها کشته شده و دو تن دیگر به منطقه نامعلوم انتقال داده یافته اند.

مدیر مبارزه با تروریسم فرماندهی پولیس بغلان تصریح داشت که تحقیقات برای ردیابی این سربازان آغاز شده است.

طالبان مسلح تا حال در این رابطه اظهار نظر نکرده اند.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *