“صابر و فاطمه” دو عاشق که در شب «والنتاین» خودکشی کردند

صابر و فاطمه دو جوان دلداده روستایی در شمال افغانستان که به عهد شان وفا کردند و پیش از آنکه بنابر مخالفت های خانواده شان از همدیگر جدا شوند، دیروز (سه شنبه ۲۴ دلو) با دنیایی از عشق و آرزو به زندگی شان پایان بخشیدند.

این داستان تلخ و غم انگیز صابر، جوان ۲۵ ساله و فاطمهِ ۲۰ ساله در قریه‌ی هزاره قشلاق ولسوالی سوزمه قلعه ولایت سرپل اتفاق افتاده است و حالا جسد های بی‌جان این دو عاشق دلداده را خانواده های شان با عالمی از غم و درد به دلِ خاک می‌سپارند.

ذبیح الله امانی سخنگوی والی سرپل به خبرگزاری خاورمیانه تایید می‌کند که این دو جوان عاشق نامراد با خوردن مرگِ موش به زندگی شان پایان بخشیده اند.

به گفته او صابر و فاطمه همدیگر را دوست داشتند و برای ازدواج با همدیگر به مخالفت خانواده های شان روبرو شدند که چاره-ی کار را خودکشی دانسته و پیش از آنکه از همدیگر جدا شوند یکجا با هم جامعه‌ی مخالف بر عشق را ترک گفته به دنیای ابدی رخت سفر بستند.

سخنگوی والی سرپل می‌گوید، این دو جوان عاشق همزمان و یکجا با هم زهر کشنده‌ی مرگ موش را نوشیدند و یکجا جان به جان آفرین سپردند.

این درحالیست که پیش از این نیز شماری از جوانان پس از آنکه عشق شان به ناکامی انجامید و یا هم به مخالفت خانواده‌ی شان روبرو شدند دست به چنین کاری زدند و به زندگی خاتمه بخشیدند.

محراب الدین ابراهیمی-خبرنگار زون شمال

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *