سه تن در پیوند به ترور سارنوال نظامی در کابل بازداشت شدند

معاون نخست ریاست جمهوری می گوید که سه تن در پیوند به ترور دادستان نظامی در شهر کابل بازداشت شده اند.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، مردان مسلح روز گذشته «پامیر»، دادستان نظامی را در منطقه «ده عربان» در حوزه پنجم امنیتی شهر کابل ترور کردند.

امرالله صالح، بعد از جلسه شش و نیم امروز (۱۷قوس) اظهار داشت که پولیس کابل سه تن را در پیوند به این ترور بازداشت کرده است.

به گفته وی، شاهدان عینی میگویند که یکی از دستگیر شده گان شباهت به شخصی دارد که او را نشانه گرفت و از خانه آنها نیز سلاح و وسایل کشتار بدست آمده است.

صالح اظهار داشت که تا یک هفته دیگر در مشوره رودررو با سارنوالان، امنیت ملی و پولیس طرح تدابیر برای دادستان ها گرفته می شود.

بر اساس معلومات منبع، امنیت ملی یکی از افراد حقانی را که در ترور کارمندان دولتی در خوست دست داشت و به کابل به هدف گیری آمده بود، دستگیر کرده است.

وی اظهار داشت: «نصرالدین نام توسط مردم شناسایی شده و به اساس اطلاع مردم دستگیر گردید. عضو همان گروه قاتل است که پس از توافقات دوحه وظیفه داشت زنده گی را برای کارمندان دولتی تنگ سازد. این گروه جنایت پیشه یکی پس از دیگری درحالت نابودی استند.»

معاون نخست ریاست جمهوری تاکید کرد که بسیج رضاکاران از روز گذشته آغاز شده و به زودی ویدیوهای فعالیت های میدانی و خیابانی آنها را در حمایت از پولیس، امنیت ملی، دادستانی، ریاست تحقیقات جنایی و شهرداری در اختیار مردم قرار داد می شود.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *